Gå til innhold

O&O defragmentering V6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var rart. Jeg har brukt O&O siden v4 (har 6.5 nå), og har aldri opplevd at den har stoppet (selv om den kan bruke sinnsykt lang tid ved f. eks "Name" som defragmetode). Men "Space" er blant de raskeste metodene, og skulle fungere greit. Prøv å stoppe den, så kjører du en analyse. Da får du litt info om diskens tilstand

Lenke til kommentar
Det var rart. Jeg har brukt O&O siden v4 (har 6.5 nå), og har aldri opplevd at den har stoppet (selv om den kan bruke sinnsykt lang tid ved f. eks "Name" som defragmetode). Men "Space" er blant de raskeste metodene, og skulle fungere greit. Prøv å stoppe den, så kjører du en analyse. Da får du litt info om diskens tilstand

prøvde å stoppe den og starte på nytt, men nå stoppet det opp på 8% hehe merkelii, men kan det ha noe å si at jeg brenner Dvd-er samtidig ? har vel ikke det siden Cpu ikke overstiger ca 65-70 % ??

Lenke til kommentar

Det høres ikke helt normalt ut, nei. Prøvd uten å gjøre noe annet i mellomtiden? Evt. kan du prøve COMPLETE/Name istedet. Forsøk det, og fortell hvordan det gikk etterpå :)

Eller du kan høyreklikke på volumet og velge "egenskaper, defragmentering" og kjøre den først. Bare slenger ut forslag om ting som er verdt et forsøk....

Lenke til kommentar
Det høres ikke helt normalt ut, nei. Prøvd uten å gjøre noe annet i mellomtiden? Evt. kan du prøve COMPLETE/Name istedet. Forsøk det, og fortell hvordan det gikk etterpå :)

Eller du kan høyreklikke på volumet og velge "egenskaper, defragmentering" og kjøre den først. Bare slenger ut forslag om ting som er verdt et forsøk....

heisan..jeg restartet og prøvde på nytt og da funket det fint :) takk for svar !!

Lenke til kommentar

Bare et innspill: For at defragmenteringen skal bli best mulig, bør du kombinere de tre metodene Stealth, Space og Complete. Bruk Stealth først, for å defragmentere filer. Så bruker du Space for å defragmentere ledig plass. Er disken fremdeles veldig defragmentert etter dette, gjenta disse to trinnene et par ganger. Så tar du Complete til slutt.

Om du ikke har så mye ledig plass, er denne metoden særdeles effektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...