FuJJi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg er 13 og har spillet(som alle andre i 8 klasse) Jeg får lov å kjøpe det fordi foreldrene mine hvet at jeg ikke blir påvirka og går å dreper noen med fatter'ns motorsag Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Spillet blir det du gjør det til.. Forklar dette på en god måte, samtidig som du drar ut alt det mindre voldelige du kan gjøre i spillet. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Hvis du er 16 år bør du være moden nok til å forstå at når foreldrene dine nekter deg noe er det fordi de faktisk mener at det er til det beste for deg. Om de har rett i bekymringene sine er egentlig irrelevant. Så må du spørre deg selv om den følelsesmessige belastningen det er for dine foreldre hvis du mot formodning skulle greie å presse dem til å si ja er verdt det du oppnår. Jeg vil nesten si at hvis du ikke er moden nok til å se at du bør vente to år av hensyn til dine foreldre, så er du heller ikke egentlig moden nok til å spille et såvidt brutalt spill. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 lol.. det er jo idiotisk, skal hun nekte deg alle voldelige filmer og da? Det er ikke alle som får lov til å se/spille det de vil... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Dostojevski: Nettop. Derfor må han overbevise dem om at det ikke er så farlig. Ikke bare mase og mase, men få dem til å innse at det ikke bare handler om vold. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Gjør som jeg gjor når jeg hadde GTA3.. Når mamma kom når jeg spilte, hoppet jeg inn i en bil og kjørte så fin som over hodet mlig... sa det var ett bil-spill... Men det var da... Nå driter hun i hva jeg spiller... Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Prebo, det gjør jeg og Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 lol.. det er jo idiotisk, skal hun nekte deg alle voldelige filmer og da? Det er ikke alle som får lov til å se/spille det de vil... jaja jeg skjønner jo det. men synes at når det er så lite om å gjøre, feks at det er 18års grense og man er 16-17 så har det fint lite å si. men det er jo seff opp til foreldrene. Lenke til kommentar
Christopher* Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det eneste du trenger og gjør er og si at du skal bare drepe et par hundre med motorsaga og knulle noen horer og ta pengene deres etterpå. slå ned en hallik og kjøe over folk. og det er viktig og få med deg at du blir lett påvirka av spill og at du kansje gjør det samme som på spillet Sier du det får du grantert spillet (Muhahahaha ) Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hehe foreldra mine har aldri brydd seg no særlig om aldersgrenser faren min runda gta 3 før meg og ler når jeg drar fram motorsaga heldig på den måten... ellers er de overbeskyttende Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Det eneste du trenger og gjør er og si at du skal bare drepe et par hundre med motorsaga og knulle noen horer og ta pengene deres etterpå.slå ned en hallik og kjøe over folk. og det er viktig og få med deg at du blir lett påvirka av spill og at du kansje gjør det samme som på spillet Sier du det får du grantert spillet (Muhahahaha ) Jeg er sikker på at trådstarter hadde god nytte av det svaret... Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Gjør som jeg gjor når jeg hadde GTA3.. Når mamma kom når jeg spilte, hoppet jeg inn i en bil og kjørte så fin som over hodet mlig... sa det var ett bil-spill... Men det var da... Nå driter hun i hva jeg spiller... det brukte jeg og gjøre når jeg spilte vice :!: Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 For å få GTA III så bare maste jeg lenge, vice city og SA var det null problemer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå