Xoduz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Hm... noen og 70 timer? På TG i 1997 Kun avbrutt av korte toalett-besøk.. ;P Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fy faen, jeg blir litt utstøtt, trur ikke jeg har spilt mer enn 2-3 timer i strekk :S 70 TIMER? DET ER SJUKT! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 11 timer me full konentrasjon da jeg å en annen fyr spilte en runde starcraft ingen do-besøk - nuttin Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 min rekord er vel litt over 24 t, kun avbrutt av korte dobesøk og matpause. Da gikk det i de dengang splitter nye spillet transport tyccon deluxe husker jeg. Spilte ihvertfall 60 åar sammenhengende på laveste hastighet . Hadde akkurat flyttet hjemmefra og bodde på hybel. JA det var tider det hehe Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 2 døgn ..etter det svimte jeg nesten av . Spilte Starcraft på LAN og når vi skulle ha pauser derfra satt vi oss ned med Tekken . Pause fra Tekken = Starcraft igjen..og sånn holdt vi på heeeele tiden. Når vi måtte spise spiste vi mens vi spilte. Lenke til kommentar
Fjellape Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 var på et lan for noen uker siden, veksla mellom cod og cs til sammen 26timer :!: Lenke til kommentar
ekarlso Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 har nfsu 2 i ca 27 timer i strekk. hadde bare maten i den ene handa mens jeg spilte Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 (endret) Jeg er Admin på et LAN og hadde mye å gjøre! Spilte ikke hele tiden, men presterte å være våken i 40 timer Maten fik jeg servert i fanget av kiosk crew Etter det sov jeg i 6 timer og spilte i 40 timer til.. Da var det ikke mye igjen av meg etterpå Endret 17. november 2004 av Dj Frost Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 17. november 2004 Del Skrevet 17. november 2004 Jeg og 8 venner spilte 26 timer i strekk nå i helgen. Halo 2 kom ut og vi hadde et releas-party Vi koste oss. Grunnen til at vi la oss til å sove etter de 26 timene var egentlig bare at vi trengte litt søvn til neste dag. Da skulle vi nemlig spille mot noen andre som kom, og vi trengte litt søvn for konsentrasjonens skyld. Lenke til kommentar
Ender Skrevet 19. november 2004 Del Skrevet 19. november 2004 Rundt 32 timar for eit par år sidan då eg spelte Anarchy Online (skummelt spel tidskonsum-messig...) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Orker ikke å lese postene, men jeg regner med at jeg har rekorden her: 47 timer i strekk! Etter det sov jeg i ca 18 timer... Og så var det en 10-timers økt foran data'n igjen! EDIT: Så nå at en syk fyr har sittet noen og 70 timer... Hvis han ikke kødder da. Endret 20. november 2004 av @kd Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Age of Empires i 47 timer, jeg ville ikke stoppe å spille så jeg tissa i en kopp Husker ikke om jeg vant eller tapte på slutten da... For mye Jolt cola og redbull kan gjøre farlige ting med en kropp... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 (endret) Lengste jeg har spilt i strekk? Uten å gå tilbake på skrivebordet? Uten i det hele tatt å se bort fra skjermen? har egentlig ikke sjekket tiden så mye, men jeg vil si at det er bortimot 10 timer? Muligens litt for lite, muligens litt for mye, jeg har ikke peiling. Men jeg er sikker på at jeg er en EKTE gamer, ( ) som spiller minst 5 timer per dag. (i gjennomsnitt) EDIT: Dette var ikke på LAN. Spillet jeg spilte var Gothic 2 Endret 20. november 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 På "kjeller-LANene" vi har, så spiller vi til vi ikke klarer å holde oss oppegående. (Vanligvis 15-20 timer) Og da mener jeg heletiden. Kun avbrutt når noen skal hive i en pizza eller når vi krangler om hvilket spill vi skal spille. (Spiller ca 10 forskjellige) Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ihhhh!! Dere kan få eplepsi!!!! Det står jo i manualen til alle spill at du skal ta pause hver time!!! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ihhhh!! Dere kan få eplepsi!!!! Det står jo i manualen til alle spill at du skal ta pause hver time!!! Ett kvarter per time! De sir reglan. Lenke til kommentar
søtNOZ89 ;););) Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 En gang spillte jeg the sims i 3 timer. Klarte en god del da jeg er ikke nerd hvis dere tror d 1!!111 Lenke til kommentar
Pels Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 tror sånn rundt 5-6 timer med wolfenstein v1.4. Begynner å få vondt i ræva etter en stund må jeg si Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2004 Del Skrevet 20. november 2004 Ihhhh!! Dere kan få eplepsi!!!! Det står jo i manualen til alle spill at du skal ta pause hver time!!! Ett kvarter per time! De sir reglan. HVA?! Vel, mine regler sier: "Spill til du absolutt ikke makter mer, så sover du. Når du våkner opp (avhengig av hvor lenge du har sovet) spis et raskt måltid, så fortsetter du!" Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Ihhhh!! Dere kan få eplepsi!!!! Det står jo i manualen til alle spill at du skal ta pause hver time!!! Epilepsi skyldes vel noe feil på hjernen, og du får vel ikke det av og spille? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå