Gå til innhold

lengste du har spillt i et strekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min rekord er vel litt over 24 t, kun avbrutt av korte dobesøk og matpause. Da gikk det i de dengang splitter nye spillet transport tyccon deluxe husker jeg. Spilte ihvertfall 60 åar sammenhengende på laveste hastighet :). Hadde akkurat flyttet hjemmefra og bodde på hybel. JA det var tider det :) hehe

Lenke til kommentar

2 døgn ..etter det svimte jeg nesten av .

Spilte Starcraft på LAN og når vi skulle ha pauser derfra satt vi oss ned med Tekken . Pause fra Tekken = Starcraft igjen..og sånn holdt vi på heeeele tiden.

Når vi måtte spise spiste vi mens vi spilte.

Lenke til kommentar

Jeg er Admin på et LAN og hadde mye å gjøre! Spilte ikke hele tiden, men presterte å være våken i 40 timer :p Maten fik jeg servert i fanget av kiosk crew :yes:

Etter det sov jeg i 6 timer og spilte i 40 timer til.. Da var det ikke mye igjen av meg etterpå :whistle:

Endret av Dj Frost
Lenke til kommentar

Jeg og 8 venner spilte 26 timer i strekk nå i helgen. Halo 2 kom ut og vi hadde et releas-party :D Vi koste oss. Grunnen til at vi la oss til å sove etter de 26 timene var egentlig bare at vi trengte litt søvn til neste dag. Da skulle vi nemlig spille mot noen andre som kom, og vi trengte litt søvn for konsentrasjonens skyld.

Lenke til kommentar

Orker ikke å lese postene, men jeg regner med at jeg har rekorden her:

47 timer i strekk! :innocent:

Etter det sov jeg i ca 18 timer... :sleep:

Og så var det en 10-timers økt foran data'n igjen! :whistle:

EDIT: Så nå at en syk fyr har sittet noen og 70 timer... :eek: Hvis han ikke kødder da. :p

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Lengste jeg har spilt i strekk? Uten å gå tilbake på skrivebordet? Uten i det hele tatt å se bort fra skjermen?

har egentlig ikke sjekket tiden så mye, men jeg vil si at det er bortimot 10 timer?

Muligens litt for lite, muligens litt for mye, jeg har ikke peiling.

Men jeg er sikker på at jeg er en EKTE gamer, ( :p ) som spiller minst 5 timer per dag. (i gjennomsnitt)

EDIT: Dette var ikke på LAN.

Spillet jeg spilte var Gothic 2 :love:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ihhhh!! Dere kan få eplepsi!!!! Det står jo i manualen til alle spill at du skal ta pause hver time!!!

:p  :p

Ett kvarter per time! De sir reglan. :thumbup:

HVA?!

Vel, mine regler sier: "Spill til du absolutt ikke makter mer, så sover du. Når du våkner opp (avhengig av hvor lenge du har sovet) spis et raskt måltid, så fortsetter du!" :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...