Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

lengste du har spillt i et strekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spilte vice city i drøye 12 timer i strekk like etter det kom ut. hvis ikke det var mer da..

var arbeidsledig, og det var noe flaut når naboene sto utenfor vinduet mitt og glodde, der jeg og en kompis (begge på rundt 20år) satt og spilte playstation kl halv 8 om morgenen.. :)

edit: så ikke at dette sto under LAN-parties, men det burde den vel ikke likevel?

Har aldri spilt noe særlig mer enn en 3-4 timer i strekk på (hjemme-)lan.. har aldri hatt med meg pcen på et ordntli lan, men det ble et par timer spilling da jeg var crew på HordaLAN..

edit2: regner med at dopauser, grandipauser og generelle pauser under 5 minutter ikke teller.. Vi var jo 2 stk som spilte et 1 player spill, men vi var jo like engasjert begge to... spilte SA alene i en 6-7 timer nå i helgen though..

Endret av Musty
Lenke til kommentar

Ca 30 timer kun avbrutt for å hente mere brus og snop fra kjøkkenet og en liten dotur eller to.

Har gjort det både med viper racing når det kom ut, og empire earth en gang.

Ellers så har jeg sikkert spilt diablo/2 i et døgn i strekk og en gang i tiden. Spiller ikke så mye lenger så husker ikke helt alle slike rekorder i hvertfall :)

Lenke til kommentar

30 timer med CS, kun en matpause og noen do besøk, drikke har jeg i minibaren ved siden av maskinen (også på lan)..

Var klarte ikke jobbe noe særlig på mandag da... (var fra lørdagsnatta til søndagsnatta)...

Orker ikke det lengre nå, på lan blir det typisk 10 timer med spilling, så slåkner jeg

\\Sp33D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...