chairgame Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) se topic Endret 1. november 2004 av magnusloe Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 max 3timer... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 spilte gta san andreas i 8 timer.. har spilt KOTOR i 11 timer.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Halo lan i rundt 5-6 timer, så en liten pause og så ENDA MER! EDIT: Trykkleif Endret 1. november 2004 av Rune_F Lenke til kommentar
t0mse Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 HL:NS, omtrent 20 timer.... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) spilte vice city i drøye 12 timer i strekk like etter det kom ut. hvis ikke det var mer da.. var arbeidsledig, og det var noe flaut når naboene sto utenfor vinduet mitt og glodde, der jeg og en kompis (begge på rundt 20år) satt og spilte playstation kl halv 8 om morgenen.. edit: så ikke at dette sto under LAN-parties, men det burde den vel ikke likevel? Har aldri spilt noe særlig mer enn en 3-4 timer i strekk på (hjemme-)lan.. har aldri hatt med meg pcen på et ordntli lan, men det ble et par timer spilling da jeg var crew på HordaLAN.. edit2: regner med at dopauser, grandipauser og generelle pauser under 5 minutter ikke teller.. Vi var jo 2 stk som spilte et 1 player spill, men vi var jo like engasjert begge to... spilte SA alene i en 6-7 timer nå i helgen though.. Endret 1. november 2004 av Musty Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 30 minutter kanskje... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) 12 timer, men etter det var jeg kjørt. Diablo 2 rules. Endret 1. november 2004 av Xanitra Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 tja. speler som regel aldri meir ein 2-3 timer før eg tek pause. snitt spele tid på lan ligger vel rundt 0.5-1 time før det blir ei lita pause. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 På LAN vet jeg ikke. Men jeg kan sitte med Counter-Strike Source veldig lenge før jeg blir lei. Selv på 700MHz er det det råeste jeg har spilt. Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 tja må vel ha vært 14 timer, da jeg har vært syk, kun avbrutt av noen korte matpauser. deilig det Lenke til kommentar
LuggagE Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har hvertfall rekorden. Den er på 19 timer på ett døgn Jeg og en venn med FFX i sommerferien. Det var kun avbrutt av en minitur ned for å koke vann til våre livsviktige noodles Warcraft 3 ligger vel på andre hos meg, ca 10-12 timer der tror jeg.. Pyser! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 5-6 timer i strekk tenker jeg.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 Rundt 20 - 22 timer antar jeg. Everquest kan gjøre det verste ut av en stakkar. 'Satser på å toppe denne "persen" nå som Everquest 2 kommer. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 10-14 timer er bra for en som er 13 år NS,CS Lenke til kommentar
ÖzzY Skrevet 1. november 2004 Rapporter Del Skrevet 1. november 2004 14 timer med bare Guild wars nå i helga , ble bare avbrutt av en tur til rema Single Player må være når jeg spilte Monkey Island 3, eller var det 4? Da satt jeg alene hele dagen å storkoste meg Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Ca 30 timer kun avbrutt for å hente mere brus og snop fra kjøkkenet og en liten dotur eller to. Har gjort det både med viper racing når det kom ut, og empire earth en gang. Ellers så har jeg sikkert spilt diablo/2 i et døgn i strekk og en gang i tiden. Spiller ikke så mye lenger så husker ikke helt alle slike rekorder i hvertfall Lenke til kommentar
agony Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Moh:aa mp i ca 45 timer, kun avbrutt med drikke og do pauser. Sov ca 15 timer når jeg til slutt gav meg. Var litt morro Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 Hvet ikke helt, har blitt en del timer i strekk på LAN. og med Splinter cell. Men hvet hvetfall eg og ein kamerat spilte sonic 2 i ca.6 timer i strekk. Tapte heilt på slutten Lenke til kommentar
Irons Skrevet 2. november 2004 Rapporter Del Skrevet 2. november 2004 30 timer med CS, kun en matpause og noen do besøk, drikke har jeg i minibaren ved siden av maskinen (også på lan).. Var klarte ikke jobbe noe særlig på mandag da... (var fra lørdagsnatta til søndagsnatta)... Orker ikke det lengre nå, på lan blir det typisk 10 timer med spilling, så slåkner jeg \\Sp33D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå