Allviteren Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet om det skal være LAN i stavangerområdet i nermeste fremtid? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Noen som vet om det skal være LAN i stavangerområdet i nermeste fremtid? Tja, hadde jo Warpzone for en stund tilbake, men i nærmeste framtid?! Hmm.... Tror kanskje det blir noe sola-lan rundt juletider. Er ikke så kult der, iallfall ikke for 17 åringer, men er du fjortiss vil nok dette lanet passe deg utmerket Kan tenke meg at det blir rundt om en 50 stk. Blir det derimot arrangert ett lan i sola-kulturhus blir det nok andre boller ja. Da kan det være at selv jeg joiner (sammen med 150 andre) Du får nesten bare søke rundt, ellers kan du jo ta initiativ selv og arrangere et lan for venner etc. Gudd løkk Lenke til kommentar
ElvisOJ Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Noen som vet om det skal være LAN i stavangerområdet i nermeste fremtid? Tja, hadde jo Warpzone for en stund tilbake, men i nærmeste framtid?! Hmm.... Tror kanskje det blir noe sola-lan rundt juletider. Er ikke så kult der, iallfall ikke for 17 åringer, men er du fjortiss vil nok dette lanet passe deg utmerket Kan tenke meg at det blir rundt om en 50 stk. Blir det derimot arrangert ett lan i sola-kulturhus blir det nok andre boller ja. Da kan det være at selv jeg joiner (sammen med 150 andre) Du får nesten bare søke rundt, ellers kan du jo ta initiativ selv og arrangere et lan for venner etc. Gudd løkk Solalan er bedre enn lanet i Sola kulturhus ja. På lanet i kulturhuset seller de ikke mat og det er litt drit å gå bort på kiwi å kjøpe tørre boller hver gang du skal deg noe mat. På solalan selger de micromat Ellers er Uprizing (det i sola kulturhus) bra! PS. det er mange 17-åringer og eldre på solalan, men og en del unger. F.eks er det en 10-åring som pleier å være der.. Solalan er en gang i november tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå