SuperMorten Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har et Powercolour 9800 pro som har begynt å bugge litt. Når jeg setter på oppløsningen 800*600 (hvorfor denne oppløsningen? jo, Starcraft:)), får jeg noen rare vertikale striper som forvrenger bildet. Alt på skjermen blir helt uleselig. Men det som er veldig rart, er at dette skjer helt sporadisk. Og av og til er bildet bra, men bare fargene forvrengt. Ellers fungerer kortet helt glimrende, da i 1280*1024. Hadde faktisk samme problem med den oppløsningen en gang i tiden, men da bare bootet jeg og problemet forsvant. Hva i huleste kan dette være? Bør kanskje nevnes at jeg ikke bruker orginal kjøleren, men en vga cooler fra zalman med vifte på fullt. Har fortsatt org kjøleren, og kan jo sette på denne hvis jeg skal prøve meg på noe garati greier. Glemte seff å bytte pasta når jeg satt på ny kjøler, men det kan jo ikke være grunnen.. Someone, plz help me! Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Disse kortene kan noen gang bli for varme, klokk ned eller skaff deg en bedre kjøler. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 du trenger jo ikke sette ned oppløsningen for å spille starcraft! eller mener du at det skjer mens du spiller? Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 drivere kanskje? hadde det vært kortet som var varmt hadde det ihvertfall kommet striper i den oppløsningen han kjører i nå ! Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Starcraft kjører jo automatisk på 800*600.. men rart at jeg ikke har noen prob på 1280*1024! Har forresten standard drivere fra ati.com, versjon 4.0 tror jeg det er (lastet ned i starten av sept hvertfall).. Kanksje prøve omega drivere..link? Endret 31. oktober 2004 av SuperMorten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå