LtdEdFred Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Heisann. har tenkt på å selge PC'en, men vil først få prismeningene til noen eksperter så jeg ikke under eller overpriser maskinen. Jeg har en Compaq :sad: 5260 med : PII 400 MHz 320 MB RAM 8 GB harddisk (5400 RPM) ATI RAGE LT PRO 16 MB skjermkort Installert med Windows XP og Office XP (Uten skjerm og tastatur) _________________ [ Denne Melding var redigert av: [TWM]Baltazar på 2001-11-11 15:03 ] Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Den som kjøper denne maskinen må sansynligvis kjøpe ny skjerm/tastatur/mus (PC-en er nok for dårlig til at noen vil kjøpe den for å oppgradere en PC de allerede har). Derfor vil jeg si max 3000,- Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 dessverre, knapt noen salgsverdi i det hele tatt. Lenke til kommentar
Melchot Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 hvem i helvete vil ha en sånn maskin?! Lenke til kommentar
Zederics Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Hvis du har en ADSL elle Cabel som funker :wink: bruk den som server med ftp sak WIN 3.11 eller WIN2k Pro ..hehe lol Hvis du er smart bruk Linux hvis du kan Linux og sleng hovedkortet i ny strømforsyning og tower. :smile: hvis du skal leke deg alså Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2001 Del Skrevet 12. november 2001 Den maskinen er vel verdt ca...... tellerskrittene du brukte på å poste meldinga :razz: Seriøst, du kan heller sette den opp som server, da har du mer glede av den enn de kronene du får for den. NT 4.0 går sikkert glatt, og hvis du vil jobbe litt er det en fin Linux boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå