ådne Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei! Er det noen som kan ta seg tid til å lage en liten side til en film vi har laget? Setter veldig stor pris på hjelp! Eks. http://www.siestafilms.com Hvis du gidde å hjelpe meg, kan du sende meg en mail, eller legge meg til i messenger: [email protected] På forhånd TAKK! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Bare sånn til informasjon: Tror ikke mange her er interessert i å lage en side uten å i det hele tatt få noe som helst igjen for det. Dessuten er det ikke bare å knipse med fingrene, og, heisann! Der var det en ny side ja. Det tar tid, psyke og annet. (Men, jeg kan bare snakke for meg selv da.) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Nei, du snakket ihvertfall for 2 Prøv å lage noe selv hvis du kan. Og kom tilbake med det for hjelp. Hvis du ikke kan noe spessielt så kan du se litt på sticky-trådene ovenfor de vanlige trådene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå