Gå til innhold

Hompage skiftes av seg selv!?!

Sjark

Anbefalte innlegg

Hei, plutselig en dag ble startsiden min forandret denne siden. Vis jeg går inn på tools/Internett options og skifter, skifter den tilbake til denne når jeg går utav internett explorer. Vet noen hvordan jeg kan fixe det??

PS: har søk igjennom maskinen med både spybot og den nyeste adaware!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er et browser hijack program. Fjernes med adaware programmer...

Og du leste ikke at han har søkt igjennom med de to mest brukte?

Søkte litt på google nå..og fant faktisk heller lite om akkurat hijacking til den siden der. Sjekk oppgavebehandling for rare proseser, med lignende navn. Søk også for virus o.l.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Det er et browser hijack program. Fjernes med adaware programmer...

Og du leste ikke at han har søkt igjennom med de to mest brukte?

Søkte litt på google nå..og fant faktisk heller lite om akkurat hijacking til den siden der. Sjekk oppgavebehandling for rare proseser, med lignende navn. Søk også for virus o.l.

:!: :D:cool: Takker, tror jeg fant problemet, et prog som heter letsroll. Funker nå men har ikke testet så veldig mye vet ikke helt sikkert at det var den, men en stor TAKK i hvertfall :!: :D:thumbup::thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
om du fant et "letsroll.exe" i oppgavebehanldingen, så er det dessverre et virus. Får håpe du ble kvitt det ja!

for oppdatert online viruskann:

http://housecall.trendmicro.com

Takker, men jeg gikk først inn i taskmanageren og skrudde den av, så gikk jeg inn i msconfig og skrudde den av, så søkte jeg på den, fant den og slettet den, alt funker fint nå Tusen Takk! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...