Terjeki Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei Kan noen hjelpe meg med følgende? Trenger en skanner for a) div. dokumenter og papirbilder b) skanning av negativer/dias. Setter ikke meget store krav til filmskanning - kun forstørring til max. 10x15 papirbilder med OK oppløsning og fargegjengivelse. Kan noen fortelle meg om f.eks Canoscan 5200 eller lide 80 vil tilfredstille disse behov ? Andre ? Helst ville jeg holde meg under 1500,- mvh TKI Lenke til kommentar
Teleskopos Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Hei Kan noen hjelpe meg med følgende? Trenger en skanner for a) div. dokumenter og papirbilder b) skanning av negativer/dias. Setter ikke meget store krav til filmskanning - kun forstørring til max. 10x15 papirbilder med OK oppløsning og fargegjengivelse. Kan noen fortelle meg om f.eks Canoscan 5200 eller lide 80 vil tilfredstille disse behov ? Andre ? Helst ville jeg holde meg under 1500,- mvh TKI Dessverre vil ikke en slik skanner som du her antyder, tilfredsstille elementære kvalitetskrav til skanning av negativer og lysbilder. Til dokumenter og papirbilder vil den derimot fylle sin oppgave på en grei måte. Lenke til kommentar
Hobbyfotografen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg kjøpte meg AGFA SNAPSCAN E50 2400x1200 Den er helt suveren og enkel i bruk. Fulgte med mal for å skanne dias. Kvaliteten blir helt grei for feriebilder og andre minner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå