cbcb Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 er det noen her som har hørt om et spill som heter JONES? kan noen si meg hvor jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
aschj Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jones in the Fast Lane av Sierra. Søk etter abandonware på kvasir, så finner du det nok. Jeg ser faktisk ikke bort fra at det er lovlig abandonware siden det er så gammelt. Noen som vet..? Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Ville nok tro det spillet er abandon-ware blitt, det er tross alt ganske gammelt. Tvilsomt at det er å få kjøpt noe sted iallfall :wink: Er nok endel år siden det spillet gikk ut av trykk. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Uansett så er såkallt Abandonware en myte, de aller fleste spill er det copyrights på uansett hvor gamle de er... Det med at et spill plutselig blir lovlig å piratkopiere etter et visst antall år er bare tull Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 14:12, CAT-scan skrev:Uansett så er såkallt Abandonware en myte, de aller fleste spill er det copyrights på uansett hvor gamle de er...Det med at et spill plutselig blir lovlig å piratkopiere etter et visst antall år er bare tull Hvis firmaet som har lagd dem er gått konkurs da? Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 14:12, CAT-scan skrev:Uansett så er såkallt Abandonware en myte, de aller fleste spill er det copyrights på uansett hvor gamle de er...Det med at et spill plutselig blir lovlig å piratkopiere etter et visst antall år er bare tull Lov og lov... det er ingen juridiske regler som sier at det er lov, men etter en stund vil ikke utgiver håndeheve noe copyright lenger. Så i praksis vil ingen reagere om man kopierer spill som utgiver ikke forventer å tjene penger på lenger. Forresten så er Sierra medlem av IDSA, og IDSA følger opp copyright saker uansett alder, så "Jones in the fast lane" er dessverre ikke "Abandonware". Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jones er genialt. Det er en finger-regel som sier at når et spill ikke lenger selges i butikker eller på nett, da er det blitt abandonware som da er "lovlig" å legge ut på nett. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 det går nok ut på at rettighets haverene ikke gidder å følge opp slike saker da... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jones er genialt, det er jeg helt enig i. Gjør ikke no at grafikken ikke er no. Sinnsykt kul ide for ett spill... Skulle hatt ett slikt med dagens grafikk... Lenke til kommentar
|KAN| Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 hvis vi prater om det jones hvor du skulle tjene penger ta en utdannelse og spise sove etc ... alt på en timer så er det et genialt spill som jeg brukte timesvis på før ..... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Jones er et kongespill! Sjekk ut: http://www.dafastlane.com Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Gidder ikke. Men jeg har vorspielspillet over vorspielspill på den gamle bærbare 133Mhz som ligger bak sofaen min. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Tror dette spillet er et abandonware!!!! Fant det på denne siden: http://home.online.no/~svennak/lobodown.htm Spiller er det nederste på listen!!! (bare å håpe på at dette er lovlig da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå