Langbein Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 01:07, JohnnyKnoxwille skrev:Hvorfor vil ikke Millenium fungere når 98 SE fungerer på samme maskin med treg harddisk og 64mb ram?Er det sååå stor forskjell? Ja det er stooor forskjell. Den bruker endel mer ressurser, mye mer diskplass, tar mye lenger tid å installere, og det generelt masse problemer med den. Har ikke funnet en eneste grunn til å bruke Me fremfor 98. 98 er stort sett grei på gamle maskiner. Ikke alltid det finnes drivere til gammelt utstyr for Me heller. Quote: Hva er enlightenment? En windowmanager, se http://www.plig.org/xwinman/ for en liste over de "vanligste" windowmanagerne. I motsetning til Windows kan man velge helt fritt hvordan man vil at skjermen skal se ut, inkludert bytte ut hele programmet som tegner opp/styrer vinduene (windowmanager). Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Test Freebsd på såpass gamle maskine! Freebsd er utrolig rask å boote. *BOFF* sier det, så er du oppe og går. Skal love deg at du får en rasermaskin med den pentiumen som du har. Installere fvwm2 og som windowmanager (min favoritt). Det finnes foresten en "miniversjon" av FreeBSD som ikke tar stor plass. Reneste Formel1 Bare prøv, så skal du se :smile: runmad [ Denne Melding var redigert av: runmad på 2002-05-24 18:34 ] Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 14:35, oskar1 skrev:Det er ikke helt sant, slack og debian for eksempel, installerer ikke mer "dritt" en du selv vil. Det er også derfor det er en litt vanskeligere installasjons rutine på disse enn på feks. redhat.Lycoris på en 200 kan du bare glemme.. Det er en distro jeg vil kalle win2k med linux kjerne.(satt litt på spissen).. Jeg kunne vel formulert det litt bedre, men han blippblopp nevnte redhat, mandrake, og lycoris, så det var vel helst de jeg siktet til. Lenke til kommentar
Radiax Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 19:19, Dj_Offset skrev:Rh6.2 - da burde du ha en patch o' matic! Vet ikke hvor lenge RH kommer til å supporte den heller... Altså, han fyren skulle bare bruke maskinen til internett, og litt enkle ting. Til det holder rh6.2 lenge, og det er ikke nødvendig å patche alt som kan patches. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå