Tha Dude Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Spiller Far Cry, og opplever at teksturen, bare bakken riktignok, forsvinner. Drit irriterende. BLir på en måte som wallhack siden man ser bare vann og busker, folk og byggninger gjennom fjell og hauger. Noen som har opplevd lignende eller vet hva som er feil? Endret 31. oktober 2004 av Tha Dude Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Har du prøvd å laste ned den nyeste driveren? Har du på anti-aliasing? Det kan skape problemer på FarCry det skjedde med en kamerat av meg. PS: Skjer dette problemet på andre spill? Endret 31. oktober 2004 av M0rph Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ? Prøvde de nyeste driverene, tror det var det hvertfall, i går, men da fikk jeg bare masse errors når jeg starta windows. Hvordan skrur jeg av anti alaising eller hva det nå het? Endret 31. oktober 2004 av Tha Dude Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) prøv nyeste patch til farcry; patch 1,3... før jeg hadde oppdatert til 1,1 som kom før 1,3 var det samme problem for meg også... Endret 31. oktober 2004 av Xtra Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 prøv nyeste patch til farcry; patch 1,3... før jeg hadde oppdatert til 1,1 som kom før 1,3 var det samme problem for meg også... yepp.. er mange bugs med 1.0 og 1.1. 1.3 fikser de fleeeeste problemer, så prøv det først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå