Gå til innhold

IntelliMouse Explorer 3.0 - Mulig å få tak i?

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det er mulig å få tak i Explorer 3.0 fra Microsoft? Hadde en slik en tidligere, og den fungerte som pokker! Har hatt Explorer 4.0 i 2-3 måneder, men den har ikke levd opp til forventningene mine. Jeg mener Explorer 3.0 var mye bedre. Men nå er det slik at 4.0 musa har opplevd hammeren, for å si det sånn, og jeg vil aller helst ikke skaffe en ny 4.0. Har prøvd å titte litt rundt på webshops etter 3.0, men den musa er kanskje litt vel utdatert for alle de 'hightech'-webshopene :|

Any help appreciated ;)

Endret av keungz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror ikke du får kjøpt en 3.0 i en butikk. Hadde jeg vært deg hadde jeg cruiset litt rundt på bruktmarked, qxl eller noe..

Hvis du ikke skal finne den noe sted, så for all del gå for logitech mx510. Deilig gaming mus!

Sant nok, leste nettopp at Explorer 3.0 var gått ut av produksjon :'(

Ser at Alienware har (modda) explorer 3.0, men var ikke heeelt sikker på om det duger å bestille derifra. Må titte litt rundt her for å se om folk har noen erfaringer :)

Uansett, skal ta og se litt rundt på qxl og se om jeg finner noe. :)

En del folk har foreslått mx510, men jeg er ikke helt sikker ennå. Tenkte jeg skulle se om jeg fant Explorer 3.0 før jeg tok en beslutning :)

Takker for svaret!

Lenke til kommentar
Tror at Icemat har begynt å legge dem ved i bundelen deres "The Aimbot."

er vel im4 med steelpad 4s som er 'the aimbot'.

Nix. Sjekk www.steelpad.com eller noe sånt...

Pro Package

Get the BEST combination of pad and mouse! We've found a stock of the classic IntelliMouse Explorer 3.0, and bundled them with the Steelpad S&S - get the best you can!

Lenke til kommentar
Tror at Icemat har begynt å legge dem ved i bundelen deres "The Aimbot."

er vel im4 med steelpad 4s som er 'the aimbot'.

Nix. Sjekk www.steelpad.com eller noe sånt...

Pro Package

Get the BEST combination of pad and mouse! We've found a stock of the classic IntelliMouse Explorer 3.0, and bundled them with the Steelpad S&S - get the best you can!

finnes i så fall i flere varianter, for 'the aimbot' jeg kjøpte var im4+steelpad

Lenke til kommentar

Oi, her hadde det jammen meg vært mye aktivitet siden sist jeg så etter :D

Beklager topicen, den var nok ikke heeelt korrekt, nei :D

Vel, jeg vurderer faktisk å bestille fra alienware, men som det ble sagt tidligere i denne tråden, resultatet blir svindyrt med tanke på frakt og moms.. Har nå søkt i gode to timer etter musen både i norge, sverige og danmark, men det var ikke enkelt å finne den :| hadde veldig lyst til å kjøpe par-tre i slengen (just in case-backup :D), men må nok ty til privatpersoner :)

Ellers vil jeg bare si at mine personlige erfaringer med MSE 4.0 er svært dårlige. Noen få ting jeg vil bemerke her og nå:

• Scrollknappen var ufattelig dårlig og treg (tung å trykke). Jeg pleide å være avhengig av at når jeg trykte inn selve knappen, ble mikrofonen aktivert, og jeg kunne bable i vei til mine medspillere, men MSE 4.0 'låser' alle andre knapper, slik at når du trykker inn middlemouse, kan du ikke trykke på noen av de andre knappene :|
  • Trinnløs scrolling var jo forsåvidt en grei ide, men jeg ble aldri helt vant til den i spill. Var ufattelig vanskelig når man har lært seg utenat hvor mange ganger man må scrolle til å komme til det og det våpenet :/
  • I alle fall hos meg sluttet scrolleren å fungere i blant. Helt uten videre. Både med og uten drivere innstallert :/ måtte trekke ut musen ut av USB-porten, og sette den inn igjen for at den skulle fungere.
  • Knappene på venstresiden av musen er plassert litt vel høyt oppe etter min mening..
  • Altfor lett! :(

Riktignok er disse punktene IMHO! :) Var litt vel stress å prøve å bli vant til alt dette etter at man har brukt Explorer 3.0. Greide det ikke heller :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...