PapaDon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) vet at dette er en feilpost, men detter virket som det mest aktive mobilforumet. Jeg fikk på fredag en mld fra nr 2170 der det stod noe om at hvis jeg ikke ville motta vitser så skulle jeg bla bla bla. Jeg slettet mld med engang ettersom det bare var reklamepiss. Jeg har aldri hatt noe med 2170 å gjøre, men i går fikk jeg plutselig en vits. Ettersom dette koster 5 kr per vits er jeg ikke skikkelig forbanne over at man bare kan gjør sånn. Og ingen skal komme å stjæle 5 kr for dårlige vitser år jeg faen meg ikke har bestilt det en gang Derfor lurer jeg på hvem det er som gjør dette (hjemmeside osv), om noen har opplevd det samme og hvordan man stopper det. Håper på raskt svar!!! Endret 31. oktober 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) det samme skjedde meg. du må sende VITS STOPP til 2170 for å stoppe det. det er faens så sleipt, og brudd på norsk lov, så jeg anmeldte svina til forbrukerombudet med en gang. anbefaler alle andre å gjøre det samme. www.forbrukerombudet.no edit: http://www.forbrukerombudet.no/index.db2?id=61 Endret 31. oktober 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Kjempetakk Sondre^^. Anmeldte de jeg og. Faens svin skal ikke få holde på sånn ass. Håper de brenner i konkurshelvete Lenke til kommentar
JacobDW Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg fikk også den. Jeg blei fly forbanna og ringte supportnummeret. (som seff er mobilnr) Der fikk jeg vite at "de var pålagt å sende ut melding med sit nye kortnr", og grunnen til at jeg hadde fått meldinga var at jeg hadde kjøpt en ringetoner eller noe sånt av dem. Frekt som faan. Men jeg anmeldte dem jeg også, og oppfordrer alle som har fått den om å gjøre det samme Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 veit noen av dere hvem det er? hejmmeside eller no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå