Gå til innhold

validation feil med et p-element

Anbefalte innlegg

LoS har allerede sagt det, ja.

:blush:

Om du leser det Arve sier i sin helhet, og først DA leser hva jeg skrev, ser du at jeg er enig. Man behøver ikke bruke positivt ladde ord som «ja» for å uttrykke sin enighet.

Mulig. Jeg tolket det som om du sa nei slik jeg leste det.

Snakker vi layoutmessig eller HTML nå? For om du snakker HTML vil jeg si du er langt ute på det berømte jordet.

Jeg snakker vel generelt om layout, måtene det finnes å dele opp avsnitt på.

Jeg vet ikke om du fortsatt er i union med Danmark, men « og » er faktisk danske anførselstegn. Men - jeg er helt enig i deg, det er finere med de danske, selv om det tar litt tid med ALT+NUM-kodene er det verdt det! smile.gif

Vel, ja, danskene bruker det også. De bruker også til tider »hei« (altså omvendt), og sist jeg sjekket så hadde de ikke copyright på dem, og vi var heller ikke i union med Danmark.

Ja de ser penere ut, og vertfall innen de trykte skriftene, så bør disse benyttes. "" er uansett noe man skal unngå (på nett, trykk, osv). Det var poenget mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, må bare si at:

<p>text</p> virka ikke. Men det er kanskje fordi jeg hadde span-tagger utenfor p-tags.

Nå har jeg fiksa det ved å heller bruke class="noe" i p i stede for i span.

:ermm:

Vet ikke om jeg skjønner helt hva du mener med at <p>Tekst her, og her.</p> ikke fungerer?

Men om du mente at du ikke fikk mellomrom, har du kanskje en * { margin: 0; padding: 0; } i CSSen din, eller du har kanskje satt/ikke satt margin/padding på p { }

Som sagt ikke sikker på hva du mente.. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...