Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tsx til 5000,-

Eirik-h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det første du burde gjøre er å finne ut hvor gammel den er. Ser den er trimma, så du bør kanskje sjekke om den er hardkjørt/utkjørt. Sjekk rammenr. og motornr. Om motornummeret er knekt vekk så er det mulig at det er tyvegods.

Og hvorfor tar ALLE som har TSX og bøyer styre så langt fram at man vrir håndletta ut av ledd når man kjører?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

jeg hadde en suzuki tsx trur det var en 84 modell den hadde orginal bremser som ikke funka så bra kan du si å måtte bremse med beina fannt ut detta første gang da jeg var litt ivrig å dro full faen bortover gata med biler parkert langs veien å unger i gata fytti hellvete=) sier en faens ting sjekk den for feil å mangler!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Når det blir så gammelt og attpåtil kjørt med trimsett er det bare et tidspørsmål før det ryker big-time.

det værste som skjer er att rådelageret ryker, nytt rådelager og bærelager er ikke så dyrt, og klarer du å skru litt så er det ikkeno problem å skifte det selv.. eneste er å få balansert veiva..

å du som ser att trådstarters moped er trimma, etter det jeg kan se så er det gummi "puter" mellom hver kjøleribbe og da er sylinderen orginal.. trimsylindere har ikke slik.. har hatt Tsx selv..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...