Gå til innhold

FEil ved min mobil - E700

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget en feil ved min mobil....

Tidligere i formiddag ringte min far til meg, men jeg trudde nemlig det var noen andre som ringte, for i skjermen ble det visst at en annen person med sitt nummer ringte meg... til min store overraskelse. Tidligere har det skjedd at sms som jeg har sendt har havnet hos feil person i min telefonliste, i min utboks står det at den har blitt sendt til rett person, men i virkeligheten har noen andre fått den.

Er dette feil på selve telefonen? og har jeg rett til å få ny eller? har en E7oo som er kjøpt i feb 04

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har oppdaget en feil ved min mobil....

Tidligere i formiddag ringte min far til meg, men jeg trudde nemlig det var noen andre som ringte, for i skjermen ble det visst at en annen person med sitt nummer ringte meg... til min store overraskelse. Tidligere har det skjedd at sms som jeg har sendt har havnet hos feil person i min telefonliste, i min utboks står det at den har blitt sendt til rett person, men i virkeligheten har noen andre fått den.

Er dette feil på selve telefonen? og har jeg rett til å få ny eller? har en E7oo som er kjøpt i feb 04

altså;

kjøpsloven åpner for at vesentlig mangler kan gi rett til omlevering. Nå er dette noe som skjer kun dersom mangelen er vesentlig eller innenfor doa.

Det er forsåvidt sant at det er en mangel/feil ved mobilen, men den der kan rettes ved å oppdatere softwaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...