Bullit Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Heisann. Har fått god hjelp på forumet her før, så tenkte jeg skulle prøve igjen. Har lyst på en ny bærbar, kikket litt rundt som vanlig, men iogmed at jeg ikke har så fryktelig peiling på dette vil jeg spørre dere. Det jeg vil ha er: *"lav" vekt *Stillegående prosessor (M-Prosessor?) *god batteritid *15" skjerm *helst rundt 10000.- *innebygd nettverkskort *helst 512mb ram (evt. mulighet for å utvide) *god oppløsning Den skal mest brukes til surfing, evt. skrive litt på. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg vil anbefale deg å bygge en 1557, les guiden til ArcticOC. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=317307 Evt. en CL56 fra digitalimpuls / multicom / whitebox. Denne blir da noe dyreren Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Hei. Jeg har selv nettop sett på laptoper, og samlet da noen tillbud i et regneark med url, spesifikasjoner og pris. Betal selv er forresten pris - 9000 (som hjelpemiddelsentralen betaler), ikke noe moms eller noe slikt, alle priser er inkl. mva. Selv ente jeg på Tundra 1551P pga liten størrelse (grei å ha i skolesekken) og greie spesifikasjoner. Edit: La sammendraget som vedleg her istedenfor jeg. laptop.html Endret 31. oktober 2004 av P@rm@nn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå