JasonY Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg oppgraderte nylig 2.4 Ghz pentium 4 prosessoren min med en 2.8 Ghz. Men når jeg starter maskina, får jeg opp en feilmelding som sier at Vcore er feil. Hvis jeg går inn i bios og sjekker, er Vcore markert med rødt. Nybegynner som jeg er, har jeg prøvd å sette opp Vcore, selvom jeg ikke har peiling på hva det er, noe som ikke ser ut til å hjelpe, og til slutt vil ikke maskina starte i det hele tatt. Noen som har en anelse om hva som er galt? Lenke til kommentar
Tha Dude Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 prøv og sett den ned du. Lenke til kommentar
JasonY Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Takk for tipset, har prøvd å sette den så lavt som mulig, som ser ut til å være 1.3875. Fortsatt får jeg opp feilmelding. Vet ikke om det har noe å si, men har et ASUS p4s800 hovedkort Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 vet ikke helt, men kanskje å resette biosen etter ny CPU hadde hjulpet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå