allyse Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som har forslag hvordan eliminerte styrken til sola mer? Tenkte å kjøpe meg flere linser til s5000'et. Snakka med noen som hadde kjøpe flere, og fikk meget kule bilder. Enda hadde det vært kult med forslag. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Samma motiv uten sol Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Tok du disse bildene nå eller? For nå var det en nyyydelig solnedgang her ja =) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Tok du disse bildene nå eller? For nå var det en nyyydelig solnedgang her ja =) jupp. nå nettop Lenke til kommentar
kverna Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 mhm.. se min tråd jeg la ut nå nettopp.. ganske fin ja Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Fikk med litt av oslofjorden også der Lenke til kommentar
smetho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe, sitter på Kringsjå selv (hos min bror), og så faktisk motivet ditt selv Likte best det nederste bildet jeg. Kanskje litt mye himmel, men dette gjorde liksom bildet litt spesielt også Litt dårlig kvalitet på bildene dog....er orginalene også slik? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Litt dårlig kvalitet på bildene dog....er orginalene også slik? Originalene er en del bedre, men litt for store til å poste her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå