Gå til innhold

Photoshop: Hurtigtast for å endre brush size?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, høgreklikking gav faktisk ein del kjekke val. Eg jaktar likevel på denne skroll storleiken opp og ned-funksjonen.

Eg såg det i ein hjelpefilm, ser du.

Amerikanaren viste og balerte, mens han forklarte korleis du kunne gjer ulike ting. Mens musa kvilte midt innpå bilde, poffa han opp storleiken.

Veldig praktisk!

Korleis gjor han det?

Lenke til kommentar

Han brukte [ og ] tastene, men disse ligger på Alt-Gr + 8 og 9 på norske tastaturer og idet du trykker Alt-Gr så blir markøren gjort om fra brush til noe annet så det vil ikke fungere.

Du må enten bytte til engelsk språklig tastatur (du kan bytte bare i tastatur-innstillinger i kontrollpanelet og så jakte litt på de rette tastene) eller lære deg å leve med høyre-klikk.

Lenke til kommentar
Du må enten bytte til engelsk språklig tastatur (du kan bytte bare i tastatur-innstillinger i kontrollpanelet og så jakte litt på de rette tastene) eller lære deg å leve med høyre-klikk.

Eller sette opp egne shortcut...

ctrl+shift+alt+K

Velg "shortcuts for tools", bla til du finner brush size...

fant ut at tastene ¨ og ' ikkje brukes til noe... de kan du f.eks sette som

shortcut for brush size

Lenke til kommentar
Han brukte [ og ] tastene

Klabert!

Der var den :-)

Frå norsk til engelsk tastatur, skifter eg raskt med venstre Alt + venstre Shift.

Når det gjeld det derre ctrl+shift+alt+K så fann eg ikkje det i den norske Photoshop 7. Det var heller ikkje noko i den engelske Elements 3. Men [] er klabert :)

Med litt tweaking av skrolling, kan eg kanskje klara å senda ['ar og ]'ar når eg f.eks. held nede to tastar på tastaturet mes eg skroller?

Elles finnes det vel gratisprogram som kan omprogrammera to tastar som vanligvis ikkje er i bruk (når du jobber i Photoshop) til å vera []-tastane, sjølv med norsk tastatur... kva med F3 og F4? Eg trur ikkje eg bruker desse to tastane noko særleg, når eg jobber i Photoshop...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...