hemo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan nokon gje meg ein hurtigtast for å skrolle (eller endre) storleiken på brush size i Photoshop? Kanskje eg kan halda inne eit eller anna og så rulle med skrollehjulet på musa? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Høyreklikk.... da får du opp valg av brush size samt diverse annet... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ja, høgreklikking gav faktisk ein del kjekke val. Eg jaktar likevel på denne skroll storleiken opp og ned-funksjonen. Eg såg det i ein hjelpefilm, ser du. Amerikanaren viste og balerte, mens han forklarte korleis du kunne gjer ulike ting. Mens musa kvilte midt innpå bilde, poffa han opp storleiken. Veldig praktisk! Korleis gjor han det? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Han høyreklikke og bruker piltastene på tastaturet.... Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Han brukte [ og ] tastene, men disse ligger på Alt-Gr + 8 og 9 på norske tastaturer og idet du trykker Alt-Gr så blir markøren gjort om fra brush til noe annet så det vil ikke fungere. Du må enten bytte til engelsk språklig tastatur (du kan bytte bare i tastatur-innstillinger i kontrollpanelet og så jakte litt på de rette tastene) eller lære deg å leve med høyre-klikk. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Du må enten bytte til engelsk språklig tastatur (du kan bytte bare i tastatur-innstillinger i kontrollpanelet og så jakte litt på de rette tastene) eller lære deg å leve med høyre-klikk. Eller sette opp egne shortcut... ctrl+shift+alt+K Velg "shortcuts for tools", bla til du finner brush size... fant ut at tastene ¨ og ' ikkje brukes til noe... de kan du f.eks sette som shortcut for brush size Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Han brukte [ og ] tastene Klabert! Der var den :-) Frå norsk til engelsk tastatur, skifter eg raskt med venstre Alt + venstre Shift. Når det gjeld det derre ctrl+shift+alt+K så fann eg ikkje det i den norske Photoshop 7. Det var heller ikkje noko i den engelske Elements 3. Men [] er klabert Med litt tweaking av skrolling, kan eg kanskje klara å senda ['ar og ]'ar når eg f.eks. held nede to tastar på tastaturet mes eg skroller? Elles finnes det vel gratisprogram som kan omprogrammera to tastar som vanligvis ikkje er i bruk (når du jobber i Photoshop) til å vera []-tastane, sjølv med norsk tastatur... kva med F3 og F4? Eg trur ikkje eg bruker desse to tastane noko særleg, når eg jobber i Photoshop... Lenke til kommentar
hemo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Keyboard Remapper v2.1.1 er eit sånt program... Edit: og kanskje denne... Endret 3. november 2004 av hemo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå