phax Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hei hå. nettopp fått meg et ekstern't hdd kabbinett med en seagate 120gb disk i. bruker denne bare som ekstra lagring til laptop'n min. pc'n står på hele dagen, slår den av om natta. men lurte på om hva som er best for harddisken, at jeg har den også på hele dagen, eller bare skrur den av og på etter behov? blir da sikkert av og på et par ganger for dagen.. tenker da bare på levetiden på disken. kanskje et dumt spørsmål, men jeg lurer nå! takk for svar. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Forfatter Del Skrevet 2. november 2004 4 dager gått, på tide med en BØMMP! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Det går fint å skru den på og av. Men også å la den stå på. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 så med andre ord det har ikke så mye og si? syns bare den blir så varm så lurte på om det var helt sunt og ha den på hele dagen.. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 En Harddisk skal tåle å bli varm, Min ekstern disk står på neste 24/7 Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 mener å ha lest et sted at det er større slitasje på disken at den "startes" opp ofte, enn at den går og sviver hele tiden... Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 ålreit, men da er saken grei da. on it is! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå