granhus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 har et Abit nf7s-v2. etter jeg formaterte finner ikke windows det interne nettverkskortet. har prøvd windows xp med og uten sp2. tror jeg har prøvd alt. har såklart installert chipsetdrivers. har prøvd å 'tvinge' driverne inn manuelt men fikk beskjed om at windows ikke fant hw som støttet driverne. når man installerer chipsetdriverne 'popper' det om infobalonger ved klokka om at lydkort osv er funnet. der fant windows nettkortet tidligre. men nå finner windows alt untatt nettkort. siden jeg har drevet med data en stund og installert likt hovedkort mange ganger før konkluderer jeg med at noe er galt med hovedkort\chipset. hovedkortet er snart ett år gammelt. noen som har opplevd det samme? og kansje vet noe mer jeg kan prøve før jeg gir opp og kjøper et pci-nettkort. Lenke til kommentar
herpel Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har samme kort selv, formaterte igår jeg også. Brukte nyeste Forceware drivere. Alt virket fint hos meg. Kan det være at du har brukt et annet nettverkskort og disablet det i BIOS? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ligger den på lista i device manager som ukjent einheit? Gjør den det kan du velge update driver. Bruker å fikse det. Har vert bort i noe det samme sjøl Lenke til kommentar
granhus Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 herpel: jeg bruker også nyeste forceware. har prøvd med en eldre version også. har ikke deaktivert det i bios eller oppdatert bios. alt i bios står default. meanbean: nei det vises ikke i divice manager. det var det første jeg sjekka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå