remi89 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Når jeg har brukt Windows Movie Maker en stund klikker d. Programme bare stopper og jeg blir nøtt til å gå ut av d uten å save. Og når jeg går på task manager ser jeg at tildelt minne er mellom 1.8GB og 2.8GB. Jeg har 768mb ram. Hva er forskjellen på tildelt minne og rammen?? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det var da voldsomt... Men det er ingen kolloner i Taskmanager som heter "Tildelt minne" (Norsk XP Home). Det er derimot en som heter "Bruk av minne". Er det der det enorme minneforbruket er oppgitt. Den kollonen viser fysisk minne i bruk. I tillegg finnes jo vekselminne (pagefile), som er det minnet maskinen tar i bryk når den har brukt tilgjengelig fysisk minne (RAM). Hvis MovieMaker bruker 1.8 - 2.8 GB minne er det noe galt, den skal ikke behøve sånne voldsomme mengder... Lenke til kommentar
remi89 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Det sto på bruk av vekslefil, sorry. Men d er litt plagsomt. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er det std. eller Movie Maker 2? Hvis det er std, prøv å oppdatér til 2-eren. Lenke til kommentar
remi89 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 OK, men hvor gjør jeg d? microsoft.no? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Ok nå skjønner jeg hva du mener. Enig med han forrige om å prøve MM2. Du kan laste den ned her: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...oviemaker2.mspx MM2.1 følger forresten med i SP2 - Den bør du installere uansett... Endret 31. oktober 2004 av pmarius Lenke til kommentar
remi89 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg har instalert SP2 for noen uker siden, ligger moviemaker 2 på samme plass som enen? Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Ja du bare starter den samme sted som før -> Fra alle programmer-menyen Lenke til kommentar
remi89 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Da har jeg pbm selv om jeg har Movie maker 2... Noen som har en ide? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå