Gekki Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Er det noen her på forumet som har Chieftec Servertower?? Jeg hørte på Hardware sitt forum at det var et "geek" der som ikke klarte å feste HK'et i det kabinettet,(fordi det var et skrueløst system) så jeg lurerda på, er det vanskelig eller er det "no big deal" ?? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 2. september 2001 Del Skrevet 2. september 2001 Jeg har Chieftec Servertower model: DA01W. http://www.microplex.no/produkter/kabinett...01w/index.shtml Denne modellen bruker de vanlige feste skruene med kobber feste. Har ikke hørt at det noe skrueløs system fra Chieftec. Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 3. september 2001 Forfatter Del Skrevet 3. september 2001 Så du skrur bare fast hovedkortet, ikke noe problem? Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 3. september 2001 Del Skrevet 3. september 2001 Quote: On 2001-09-03 18:31, Gekki skrev:Så du skrur bare fast hovedkortet, ikke noe problem? Ja, ingen problemer. Jeg har bere testet med MSI K7T266 Pro-R og Epox 8K7A+. :smile: Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 7. september 2001 Del Skrevet 7. september 2001 Jeg har prøvd med ABit KT7A-RAID ingen problem der heller Hehehe....tror heller at han fyren var litt inkompetent Lenke til kommentar
Gekki Skrevet 9. september 2001 Forfatter Del Skrevet 9. september 2001 He he, ja han må ha vært det!!! :smile: Lenke til kommentar
jerv Skrevet 9. september 2001 Del Skrevet 9. september 2001 Jeg har Chieftec servertower i scorpio-serien, og også her er det selvfølgelig vanlige skruer (standard montering.) bare så det ikke skulle være noen tvil. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 10. september 2001 Del Skrevet 10. september 2001 Ingen ting er for dumt til å spørre om. Alle har en dårlig dag en gang i blant:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå