Andreaz_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ikke Twinmos! Hvorfor ikke? Og det med PSU; Er det noen som er noe spesiellt dårlige? - har aldri vært borti en som er for "dårlig", bare for svak. Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg bestiller denne: NEC DVD recorder ND-3500A IDE Sort Bulk,DVD+R/+RW/DVD-R/-RW (Dual layer) kr 695,- det er vel IDE inngang på SATA hovedkortet? Eller må jeg kjøpe en SATA brenner? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Den funker flott. Konge brenner. Bare synd at 2lags plater er så dyre enda. Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Du må ikke kjøpe S-ATA brenner, men selv ville jeg gjort det. Mindre kabler og raskere (noen prosent) enn sine IDE partnere. Ville ikke gått for noe IDE hvis jeg hadde kjøpt ny maskin, mer fremtidsrettet også. Dual Layer skal du bare gå for, platene blir billigere uansett og det er like greit å kjøpe Dual Layer nå, enn å kjøpe en som ikke takler det og dermed må du kjøpe en senere om du ønsker å bruke Dual Layer. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ikke Twinmos! Hvorfor ikke? Og det med PSU; Er det noen som er noe spesiellt dårlige? - har aldri vært borti en som er for "dårlig", bare for svak. kjøp kingston en stor podusent av kvalitetsram komplett har begynt med denne og de er overraskene lav priset Lenke til kommentar
Lars_Olav_N Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvordan vil jeg merke forskjellen mellom Twinmos og Kingston da. Prisforskjellen er vel stor? Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 du er heldig som har så mye penger til data, skulle gjerne hatt noen slanter jeg også men kjøp en toppspec'a alienware aurora fra http://www.alienware.co.uk den gir garantert friske fraspark, har vannkjøling og kommer ferdig montert så du slipper å kokkulure med det noen timer. Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 har selv et radeon 9600Xt og kan ikke akkurat si at jeg anbefaller det til CAD/3D osv ..få heller tak i et geforce eller et Quadro kort. se også på denne siden her for tips til oppsett/bestilling!? http://www.boxxtech.com Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Ati FireGL og 3dLabs wildcat kortene er veldig bra til 3ds max. Men de duger ikke til stort annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå