Gå til innhold

Sprukket display på iPod

Anbefalte innlegg

Så, jeg har hatt min iPod 3G 20 GB i under ett år nå (kjøpt lille juleaften i fjor), i dag oppdaget jeg til min store forskrekkelse at displayet har røket. Det har sprukket opp over omtrent hele, slik at jeg nesten ikke kan lese noe på det i det hele tatt. NEI NEI NEI!!!

Noen som vet noe om hvordan dette er i forhold til 1års-garantien på iPoden? Noen sjanse for å få reparasjon, eventuellt ny?

Takker for alle konstruktive svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vist ikke lett å få tak i ny lcd, men ifølge en i Geek.com forum http://www.geek.com/news/geeknews/2003Aug/...30825021146.htm er det lett å skifte det ;

LCD screen replacement (3:52am EST Sun Sep 26 2004)

Very easy to replace the LCD screen. The ribbon connector is detached from the board by gently prying out the two latches on either side with a small screwdriver or the like. The big problem is actually finding a replacement screen.... - by BoogerBoy

Lenke til kommentar

Oh, sweet.

Men uansett, jeg har ikke planer om å gi meg lett. Etter å ha tenkt meg nøye om, har jeg funnet ut at jeg nesten ikke KAN ha forårsaket skaden ved feilaktig bruk. Jeg mener, det er null tegn til sprekker, slagmerket, eller lignende noen stedet på den. Skal ringe til butikken jeg kjøpte den og stå på krava i morgen. :)

Lenke til kommentar

Kjenner folk som har hatt mobilen i lomma og når de tok den opp var skjermen sprukket, uten at mobilen hadde fått noen slag eller støt....sikkert noe av det samme. Ville absolut kallt det her en produksjonsfeil og ville stått på krava og sagt det var en garantisak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...