Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så, jeg har hatt min iPod 3G 20 GB i under ett år nå (kjøpt lille juleaften i fjor), i dag oppdaget jeg til min store forskrekkelse at displayet har røket. Det har sprukket opp over omtrent hele, slik at jeg nesten ikke kan lese noe på det i det hele tatt. NEI NEI NEI!!! Noen som vet noe om hvordan dette er i forhold til 1års-garantien på iPoden? Noen sjanse for å få reparasjon, eventuellt ny? Takker for alle konstruktive svar. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 tror ikke sprukket skjerm etter 1 år er en produksjonsfeil, så det vil nok ikke dekkes av garanti.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Nettopp. Noen som vet noe om priser på reparasjon? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 De selger lcd her : http://www.pdasmart.com/ipodpartscenter.htm Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 De selger lcd her : http://www.pdasmart.com/ipodpartscenter.htm Hmm. Finnes de ikke som do-it-yourself-kits også? Eller snakker vi veeeldig pirkete lodding? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det er vist ikke lett å få tak i ny lcd, men ifølge en i Geek.com forum http://www.geek.com/news/geeknews/2003Aug/...30825021146.htm er det lett å skifte det ; LCD screen replacement (3:52am EST Sun Sep 26 2004) Very easy to replace the LCD screen. The ribbon connector is detached from the board by gently prying out the two latches on either side with a small screwdriver or the like. The big problem is actually finding a replacement screen.... - by BoogerBoy Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Oh, sweet. Men uansett, jeg har ikke planer om å gi meg lett. Etter å ha tenkt meg nøye om, har jeg funnet ut at jeg nesten ikke KAN ha forårsaket skaden ved feilaktig bruk. Jeg mener, det er null tegn til sprekker, slagmerket, eller lignende noen stedet på den. Skal ringe til butikken jeg kjøpte den og stå på krava i morgen. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 stå på krava Funker ofte veldig bra. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 det samme har skjedd med meg. iriver ihp 120. fortalte en hvit løgn og fikk ny spiller Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 det samme har skjedd med meg. iriver ihp 120. fortalte en hvit løgn og fikk ny spiller Nøyaktig hva sa du? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kjenner folk som har hatt mobilen i lomma og når de tok den opp var skjermen sprukket, uten at mobilen hadde fått noen slag eller støt....sikkert noe av det samme. Ville absolut kallt det her en produksjonsfeil og ville stått på krava og sagt det var en garantisak. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Nissene på Apple ville ikke ta det på garantien, og skulle ha den nette sum av 2456 kr + moms OG frakt (!!!), for å fikse den. Reiseforsikring, here I come. 500 ut, ny iPod inn. Endret 5. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hvis du har vesta reiseforsikring er det null egenandel...brute den når mobilen min tok kvelden etter at jeg føyk på sykkel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har Vital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå