celebos Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 så på dvd på xboxen i sta, da jeg skulle ta ut disken for å spille etterpå så ville ikke skuffen opp, den knappen som man trykker på for å åpne bare blinket et par ganger så slutta den. nå får jeg heller ikke starta opp den filmen som er inni heller. jeg har ikke modda boxen og den er bare 3 uker gammel, noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Lever an inn da vel der du kjøpte den og få en ny! Lenke til kommentar
celebos Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 jada, skal gjøre det, bare lurte på om andre hadde hatt dette problemet, kjøpte den på ekspert av naboen min, så jeg leverer den til han etterpå, får forhåpentligvis ny i morgen men mister alle savingene mine jeg som hadde kommet så langt på halo Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Var synd med X-boxen din. Ingen burde få slike problemer med sin favorittkonsoll (selv holder jeg meg til Sony sin PS2 god kvalitet koster penger ) Men en innvestering i et minnekort til X-box i nærmeste fremtid hadde gjort seg da så slipper du å oppleve slike problemer! Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 og her svarer selgeren av xbox'en. Faktisk den første Xbox'en vi har hatt feil på i vår butikk. Til alles informasjon så får "celebos" ny maskin av meg i morgen, hvis jeg husker å ta med en hjem fra jobb. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 big upp for expert på kløfta, bedre service finnes vel ikke, trenger ikke reise til butikken for å bytte xboxen en gang, Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 og her svarer selgeren av xbox'en. Faktisk den første Xbox'en vi har hatt feil på i vår butikk. Til alles informasjon så får "celebos" ny maskin av meg i morgen, hvis jeg husker å ta med en hjem fra jobb. Skal sei det var konge service, skulle ønske det var så bra service ang levering av X800XT kort jeg da fra ATI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå