Gå til innhold

[GTA]hvordan kommer jeg meg ut av los santos?


Anbefalte innlegg

Har spilt mye gta nå, og er lysten på resten av kartet!

 

Har tatt alle missions som står avmerket på kartet inklusivt oppdrag for politiet (Samuel L Jakcson) og har fått litt under 1/4 på målern over hvordan det går med kjæresten. Det eneste jeg mangler er low rider konkuransen som jeg ikke klarer grunnet at jeg alltid kræsjer og blir sinnsykt frustrert, må jeg klare den missionen også for å komme videre eller må jeg bli bedre "kjent" med dama???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på det siste oppdraget i Los Santos (antar jeg). Skal inn på et motell og drepe masse S.W.A.T., men når jeg er kommet ut skal jeg skyte på politibiler som jakter på bilen vår. HVER bidige gang blir bilen vår sprengt i løpet av turen. Noen tips til hvor jeg skal sikte på politiet osv?

Er nok minst et til. Du må bare skyte politiet fort nok, husk at det noen ganger lander politi-folk på panseret, så du må se forann også av og til.

Lenke til kommentar
Jeg er på det siste oppdraget i Los Santos (antar jeg). Skal inn på et motell og drepe masse S.W.A.T., men når jeg er kommet ut skal jeg skyte på politibiler som jakter på bilen vår. HVER bidige gang blir bilen vår sprengt i løpet av turen. Noen tips til hvor jeg skal sikte på politiet osv?

Beklager å måtte skuffe deg, men det er en god del oppdrag igjen i Los Santos etter det oppdraget ;)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Beklager å måtte skuffe deg, men det er en god del oppdrag igjen i Los Santos etter det oppdraget ;)

det kommer vel litt an på hvordna han har tatt missionene det vel? det var ikke mange missions etter jeg tok det før jeg var på neste "øy"...

Joa, det er et godt poeng egentlig, men det kommer fortsatt noen nye oppdragsgivere opp etter det oppdraget vel?

 

Nå skal jeg ikke si noe 100% sikkert, men jeg mener at han typen til søstra mi sine oppdrag kom opp først etter jeg hadde tatt siste oppdrag for officer Tenpenny :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...