salah Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei. Jeg har kjøpt dette kabinettet: Raidmax Miditower m/vindu,"Mirage",Sort Hva synes dere? Jeg er ikke så veldig glad i disse åpne-lokket-for-å-få-opp-cdrommen så jeg valgte derfor denne! Mvh pavlion! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 pavlion du har blitt lurt neida den var vertfall billig men jeg liker ikke ferdig mekka kasser Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 så greit ut det kabinettet Lenke til kommentar
Piggsvinet Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Var litt jentete med de "bubble" lysa på sidene Men ut fra det var det et fint tårn Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Radimax Lian-Li HELT enig, men jeg må innrømme... jeg har samme kabinettet Lenke til kommentar
salah Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Åh det er bra med de fine bildene, FuZzY^ Dere andre jeg er takknemlig for deres svar. Men hvordan er det med utseende og sånt? Hvor bra kvalitet er det og sånt på den?? Hvor mange PCI-slots har den plass til? Fortell meg litt om den da FuZzY^!! Takker for mer hjelp Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 PCI-slots: Det kommer ann på hovedkortet Kvalitet: Personlig synes jeg kvaliteten er grei nok. Utseende: tja... hva skal jeg si... hver sin smak... Jeg syntes dette kabinettet var rått i 1mnd så fant jeg ut at dette var et ganske jalla og plast kabinett... Men snart skal jeg invistere i et Lian Li! Lenke til kommentar
salah Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hm... ok men er det i plast? Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ser da greit ut det der. Til den prisen iallefall.... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hm... ok men er det i plast? Fronten er plast Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hm... ok men er det i plast? Hva forventer du deg, et kabinett må jo ha litt plast da, rett meg hvi sjeg tar feil. Ikke forvirr gutten, nå har han kjøpt seg et kabinett så la han ha litt erfaringer med det. Det at kabinettet er ferdig og ikke modda, har det vel noe å si. Vi er alle forskjellige når det gjelder smak! Foresten et veldig griet kabinett etter min mening! Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) lian li LePont Stakkar Hva harru røyka? Neida, LePont er sikkert bra de.. men hvorfor du sier til Lian-li finner jeg MEGET rart :/ Endret 31. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Så litt på LePont kabinettene nå, må si de så ikke så stygge ut de nei Følger det med vindu i topp som det står? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 PCI-slots: Det kommer ann på hovedkortet Kvalitet: Personlig synes jeg kvaliteten er grei nok. Utseende: tja... hva skal jeg si... hver sin smak... Jeg syntes dette kabinettet var rått i 1mnd så fant jeg ut at dette var et ganske jalla og plast kabinett... Men snart skal jeg invistere i et Lian Li! Hehe samme her! Tynne side-plater og litt jalla-preg som det blir sagt. Mitt er eit Scorpio kabinett og er ganske lite i størrelse. Viftene som følgte med er ikkje av beste kvalitet. Mvh Espen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 PCI-slots: Det kommer ann på hovedkortet Kvalitet: Personlig synes jeg kvaliteten er grei nok. Utseende: tja... hva skal jeg si... hver sin smak... Jeg syntes dette kabinettet var rått i 1mnd så fant jeg ut at dette var et ganske jalla og plast kabinett... Men snart skal jeg invistere i et Lian Li! Hehe samme her! Tynne side-plater og litt jalla-preg som det blir sagt. Mitt er eit Scorpio kabinett og er ganske lite i størrelse. Viftene som følgte med er ikkje av beste kvalitet. Mvh Espen Viftene suger, bråker som et hekkfjell, men de er sånn tålig gode... Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg synes at lepont er mye finere enn lian li! fordi Lian li er altfor stilrene. Det er bra om kabinettet er stilrene men ikke så mye som Lian Li. Dette er ment til de som ikke gidder/kan modde selv! Lenke til kommentar
--Koni-- Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hey Folkens! Raidmax er totalt undervurdert, smarte løsninger og et ellers lekkert kabinett... Har det såkallte Raidmax Fulltower RAIDMAX ROX! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå