jdmonstad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Installerte Visual Studio .Net. Skulle bruke Visual Basic i dag, men fikk feilmelding når jeg skulle "kjøre" programmet: Ctrl+F5 "Error while trying to run project: Unable to start debugging. The debugger is not properly installed. Run Setup to install og repair the debugger." Har prøvd å kjøre repair i setup. Men hjalp ingenting... noen som har forslag?? Reinstallere alt? Mvh JDM Endret 31. oktober 2004 av jdmonstad Lenke til kommentar
asware Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Ville nok prøvd å først avinstallere programmet, og installere det helt på nytt... Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Prøvd å installere alt på nytt... Fungere ennå ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Windows Update? jeg tror de sender oppdateringer til Visual Studio der. "Check for updates" i Visual Studio fungerer ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Nå har jeg prøvd å laste ned alt det som finnes av oppdateringer. Har installert alt på nytt, men fremdeles så vil det ikke fungere... Noen smarte menesker med noen smarte forslag?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå