Gå til innhold

hvordan få mp over 12,5 på a7n8x-e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan kan jeg få multiplier på over 12,5 på asus a7n8x-e deluxe?

Jeg har en xp-m 2400+ og en mod bios, men når jeg setter mp over 12,5 går den ned til 6  / 6,5 eller no.

Har hørt at det skal finnes en mod for dette?

Eneste måten å få over 12,5 med den prosessoren på det hovedkortet er å prøve en pin/tråd-mod som vist på den siden "Jeg er" linker til.

Dette p.g.a. kortet bare har 4 bits FID(søk på det, så finner du ut hva det betyr, og hvorfor du ikke får over 12,5 på MP), mens f.eks NF7 serien til ABIT har 5 bits FID, og kan stille MP høyere en 12,5... :)

Lenke til kommentar

hei. min amd64 3200+ er på 200x11.

men jeg får ikke stilt opp over 210x11 for enten kommer jeg ikke i windows eller så bare restarter den seg. og ja, jeg har prøvd å stille på volten.

kan det hjelpe om jeg heller stiller på 200x12 eller noe? er det mulig i det hele tatt? hvordan? :)

Lenke til kommentar
hei. min amd64 3200+ er på 200x11.

men jeg får ikke stilt opp over 210x11 for enten kommer jeg ikke i windows eller så bare restarter den seg. og ja, jeg har prøvd å stille på volten.

kan det hjelpe om jeg heller stiller på 200x12 eller noe? er det mulig i det hele tatt? hvordan? :)

Dette har vel egentlig lite med topic å gjøre, men så vidt jeg vet er MP låst på alle A64(s754), så du kan bare stille den ned... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...