Gå til innhold

WIN XP sikkerhetsmodus igjen og igjen

Anbefalte innlegg

Hei

En liten utfordring.

Maskinen har innstallert XP oppdateringer, når jeg kommer tilbake har den restartet seg og står klar med oppstartsvalg. Det er jo greit nok, bortsett fra at alle 5 valg fører meg tilbake til samme skjermbilde.

Hva gjør jeg med dette? :(

Trond Egil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå vet jeg ikke om jeg er helt med nå, men du har fem valg under oppstartmenyen, right? hvor mange Os har du? 2,3,4? hvis du har bare et er det jo bare å gå inni boot.ini. start->kjør skriv C:\Boot.ini å fjerne de linjene som er for mye. da vil du ikke få noen bootmeny opp.

fikk du dette problemet etter at du installerte Windows XP oppdateringene eller?

du kommer inni Windows ja?

litt mere info kunne vært helt greit :)

Lenke til kommentar

Har bare en OS ja.

Problemet kom etter oppdaterings installering ja.

Nei kommer ikke inni Windows.

Problemet er at maskinen ikke vil kommer lenger enn boot menyen og uansett valg jeg gjør her, kommer jeg baretil denne menyen igjen. Kan jeg komme forbi eller?

TE

Lenke til kommentar

det er mulig at jeg ikke henger helt med, men du kommer ikke inni safe mode heller? om dette er tilfelle kan du prøve å reparere Windows XP installasjonen din. dette bruker å hjelpe i mange situasjoner der ting går galt. når du reparerer Windows XP installasjonen gjenoppretter den systemfilene som gjorde at Windows ikke starta opp. prøv å reparerer Windows XP å se hva som skjer.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...