salah Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hallo alle sammen. Jeg har bestilt 1 GB (2x 512 MB) DDR-SDRAM til min nye hovedkort Abit NF7. Det er TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs Hva synes dere? Passer RAM'en i det hele tatt til det hovedkortet jeg har? Jeg har dårlig med penger ettersom jeg har kjøpt noen andre deler også, så vet dere noen steder der det er billigere? Mvh, pavlion! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 For å si det sånn, du får det du betaler for. Skal du klokke, kan du velge noe annet... Lenke til kommentar
salah Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Men har du anbefaling til RAM da? Jeg har ikke så innmari mye penger da Dessuten tror jeg ikke jeg skal klokke... Får jeg mye mer ytelse da? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Neida, men hvis du ikke skal klokke, og bare må ha noen brikker, er Twinmos brikkene sikkert flott til deg! Hadde egentlig lyst å kjøpe disse selv, men har funnet nnoenbedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå