Woodoo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg har et problem med den ene harddisken min. Når jeg prøved å gå inn på den, får jeg bare meldingen "Disketten i stasjon D er ikke formatert. Vil du formatere den nå?", navnet jeg hadde satt på partisjonen er også borte. Hva er det som har skjedd? Må jeg formatere harddisken? Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bare til å formatere det så skal det gå bra. Feilmeldinga svarer jo egentlig på spørsmålet ditt skulle eg tro. Men kossen formaterte du den første gangen?? siden du seier at navnet på partisjonen er vekke. hadde du ting innpå an og? eller er dette første gang du bruker den Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hvis du hadde noe viktig på harddisken kan det være verdt å prøve et program som heter get-data-back for enten fat eller ntfs. Hvis ikke, er det bare å formatere i vei. Hva var det egentlig som skjedde? Hadde du brukt harddisken før, eller akkurat installert den? Lenke til kommentar
Woodoo Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Takk for svar! Jeg har brukt harddisken før, det har ikke vært noe feil med den før, og jeg hadde ikke gjort noe i forveien som kunne føre til dette, det bare skjedde plutselig. Det er en relativt gammel harddisk, 3-4 år gammel. Tingen er at jeg hadde mye nyttig innpå den harddisken, så det hadde vært kjipt hvis alt det ble borte. Men jeg skal prøve et par programmer for å se om jeg kan redde filene på harddisken. Endret 1. november 2004 av Woodoo Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Du kan kanskje prøve et program som heter Partition Magic for å se hva som har skjedd med partisjonen din. Hvis den har status som deleted, vil det kanskje være mulig å "undelete" partisjonen din. Bare et tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå