Gå til innhold

2 videofiler til en videofil?

MedStud

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg lurer på om det er noen programmer som gjør det mulig å "smelte" sammen to video filer. Jeg har f.eks Bruce Almighty cd 1 og cd2, hver på 700 MB. Vil gjerne ha dem i en fil (skal brennes ut som dvd film).

Er det noen andre programmer også, som gjør det mulig for meg å lage menyer, og få autoplay f.eks? Har brukt Nero Vision, som er utrolig enkelt og kjipt program, med få muligheter til å leike seg...

Mvh Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo. Jeg lurer på om det er noen programmer som gjør det mulig å "smelte" sammen to video filer. Jeg har f.eks Bruce Almighty cd 1 og cd2, hver på 700 MB. Vil gjerne ha dem i en fil (skal brennes ut som dvd film).

Er det noen andre programmer også, som gjør det mulig for meg å lage menyer, og få autoplay f.eks? Har brukt Nero Vision, som er utrolig enkelt og kjipt program, med få muligheter til å leike seg...

Du kan smelte de sammen i hvilket som helst video redigerings prog.

f.eks windows movie maker som du finner på www.microsoft.no

Du kan brenne det i Nero som en Video CD, eller du trenger jo en DVD da, siden filne blir over 700 Mb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...