Gå til innhold

Hvor er PS2 billigst?

asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På Expert koster hvertfall PSTwo 1400 kroner, på Spaceworld 1499 kroner. Men du tenker vel over internett, du.

nei, faktisk ikke. vil få det så fort som mulig HVIS jeg bestemmer meg for en ny. Tror kanskje min Gta hakker en del. men å kjøpe en ny blir kanskje litt drøyt.... hmm

Lenke til kommentar
' date='31/10/2004 : 21:08'] Var innom Elkøp de hadde noen standar PS2 igjen til 789,- eller no pr stk.

Njaal

Tuller du?!

Hvilken Elkjøp er dette?

Jeg tviler på at min Elkjøp-butikk noen gang ville selge noe billig, men jeg føler at jeg må dra ned og sjekke. Hadde vært fint å kjøpt seg en ny PS2, selv om den ikke er PSTwo :p

En annen mulighet vil jo da være å handle inn 2 stk nye PS2, for så å selge de på QXL med 2-3 spill hver seg, og kjøpe seg en PSTwo for pengene derfra :hmm:

Lenke til kommentar
På Expert koster hvertfall PSTwo 1400 kroner, på Spaceworld 1499 kroner. Men du tenker vel over internett, du.

nei, faktisk ikke. vil få det så fort som mulig HVIS jeg bestemmer meg for en ny. Tror kanskje min Gta hakker en del. men å kjøpe en ny blir kanskje litt drøyt.... hmm

Du kjøper vel ikke ny hvis laseren er litt slitt...?

Ny laser koster 600kr inkludert innstalasjon. Eventuelt kan du kjøpe hdloader/hdadvance å spille spill fra harddisken. Da slipper du nesten all loading ;)

Njaal[NOR]: 798kr for Playstation 2. Hvor er det?

Lenke til kommentar

Du kjøper vel ikke ny hvis laseren er litt slitt...?

Ny laser koster 600kr inkludert innstalasjon. Eventuelt kan du kjøpe hdloader/hdadvance å spille spill fra harddisken. Da slipper du nesten all loading ;)

hvor får man innstallert laseren da, i oslo området? Orker ikke kjøpe harddisk... spiller nesten aldri ps2 :) Utenom nå da. hehe.

Lenke til kommentar

Jeg mener å huske at playteconline.com tar 600kr for laser inklusiv innstalasjon. Fant ikke dette på nettsiden nå, men send mail/ring dit så finner du det ut.

Merk: Jeg har selv ikke kjøpt noe hos dem, så hvorvidt de er seriøse eller ikke vet jeg ikke.

HDLoader ligger på QXL til 200kr. Nettverksadapter koster 229kr på Spiderman. En harddisk er ikke vanskelig å oppdrive billig (hvis du ikke allerede har en som du kan bruke), så jeg ville vurdert denne løsningen nok en gang. Er selv, som du sikkert skjønner, blitt veldig facinert av denne geniale løsningen.

En laserrenser kan løse problemet ditt. En sånn en er uansett ikke så dyrt, og kan brukes til det meste av dvd/cd-lesere.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
,31/10/2004 : 23:44]

Elkjøp på Tiller i Trondheim, dere burde jo også sjekke lefdal som har prisgaranti :D

Njaal

Dette er vel bare et lokalt tilbud...?

Har du mulighet til å skaffe skriftlig bevis på dette. Få butikken til å bekrefte det?

Tror deg selvfølgelig på ditt ord, men ville gjerne slengt det beviset i hånden til en kundbehandler på Lefdal og fått meg en billig ps2 ;)

Endret av It's me
Lenke til kommentar
,31/10/2004 : 23:44]

Elkjøp på Tiller i Trondheim, dere burde jo også sjekke lefdal som har prisgaranti :D

Njaal

Dette er vel bare et lokalt tilbud...?

Har du mulighet til å skaffe skriftlig bevis på dette. Få butikken til å bekrefte det?

Tror deg selvfølgelig på ditt ord, men ville gjerne slengt det beviset i hånden til en kundbehandler på Lefdal og fått meg en billig ps2 ;)

Ja, jeg hadde vært villig til å ta turen inn på Lefdal selv hvis jeg kunne fått en bekreftelse på dette her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...