egd1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kjøpte en spindel med Samsung Inkjet Printable CD-R. Har en Plextor 708 og har derfor nesten aldri feilbrenninger. Men av de 5 første Samsung CD-R'ene jeg brant, så gikk 2 feil. Er det bare tilfeldig, eller er kvaliteten dårlig på disse? Har kjøpt 100 DVD-R også fra Samsung, men har ikke prøvd de enda. Hva er evt. brukbart av Inkjet Printable media? Vil ha billige til hverdagsbruk og gode til lagring. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Samsung kjøper både gode og dårlige plater av underleverandører. Bruk DVD-identifier for å finne ut hva slags plater du har kjøpt og sjekk mod oversikten til OC-freak på toppen av siden. Lenke til kommentar
Badger Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Samsung kjøper både gode og dårlige plater av underleverandører. Bruk DVD-identifier for å finne ut hva slags plater du har kjøpt og sjekk mod oversikten til OC-freak på toppen av siden. Har du lenker til desse sidene? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Oversikten til OC-Freak står som sticky øverst på siden til lagringsmedier her på forumet, og link til DVD identifier finner du faktisk på google Lenke til kommentar
bengh Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Teskje metoden: DVD-identifier: http://dvd.identifier.cdfreaks.com/ Oversikt over plater: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=164498 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Teskje metoden: Hehe, visste det kom. Jeg unlot med vilje å oppgi link, siden jeg mener at folk faktisk kan tenke litt selg en gang iblant, men noen er for snille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå