benknude Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet om det er mulig å sette et golf 3 dashbord i en golf2? Eventuellt pris på dashbord? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Fullt mulig, men pris vet jeg ikke. Her er endel brukte dashbord til Golf III Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 dette er veldig mulig, og behøver ikke og koste skjorta, men det beste er jo hvis du bytter alt, dvs, motor, ledningsnett osv... da får du alt riktig, og dasjbordet må modifiseres til å få plass i 2er golfen! men pent er det! utrolig pent Lenke til kommentar
hamrek Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Jeg har en Golf 3! Noen som vet om det går an å oppdatere dashbordet i min bil til et Golf 4 dashbord da? Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Jeg har en Golf 3!Noen som vet om det går an å oppdatere dashbordet i min bil til et Golf 4 dashbord da? det går ja, med mange mods... men.. du viste vel at i afrika, så lager dem citi golf? den er en MKI golf. med et slags golf IV dashbort osv... litt arigt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå