Duval Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg skal kjøpe PSTwo i morgen og trenger gode spillanbefalinger. Jeg liker spill som Gran Turismo og GTA og er litt nyskjerrig på de nye fotballspillene. Har spilt Playstation lenge, men den forrige ble stjålet sammen med alle spill, så jeg må kjøpe nye spill. Har ingen altså. Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 blir jeg førstemann som anbefaler GTA: SA? Lenke til kommentar
Agres Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har du spilt Final Fantasy VII? Beste spillet noensinne... Du får fortsatt kjøpt platinumversjonen Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ja, den er et must! Men så er alle butikker så pirkne på 18-årsgrensa, er 16, så det er litt surt. Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Har ikke sans for Final Fantasy og denne genren med spill gitt. Tro det eller ei Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva anbefaler dere av PES4 og FIFA 2005? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hva anbefaler dere av PES4 og FIFA 2005? kjem an på kva du liker. pes er mest realistisk, medan fifa ikkje er så realistisk, men enkelte meiner at fifa er meir underhaldande. men trur du bør slutte med bumpinga di, bruker heller edit knappen Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Gjør deg selv en tjeneste: Kjøp Ratchet & Clank (burde være mulig å få tak i for en tohundrelapp). Jeg spiller "aldri" plattformspill, men det spillet er rett og slett alt for bra til at det er lov å gå glipp av. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Metal gear solid 2 sons of liberty er et must. Det er et av de beste spillene jeg har spilt. Devil May Cry er bra. Bare ikke kjøp to'ern. Soul Calibur 2. det var det spillet som fikk meg til å like slåssespill ( :grin: ved siden av Super Smash Bros :grin:). Lenke til kommentar
Duval Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Det Metal Gear-spillet, er der hvor du kan spille de småspillene hvor du skal snike deg opp mot folk uten å bli tatt? Det er hvertfall råtøft Lenke til kommentar
Doga Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Her er mine anbefalinger: Metal Gear Solid 2: Substance Soul Calibur 2 Tekken Tag og Tekken 4 bare om du liker Tekken spesielt godt, siden Soul Calibur bare er bedre! Resident Evil Code Veronica X Silent Hill 2 Dette er bare PS2 spill, men skal jeg nevne PSX titler også, så blir det altfor mange på en gang Uansett valg av spill, kos deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå