Gå til innhold

USB-porter i front

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle montere opp noen USB-porter i front på kabinettet mitt. Hovedkortet ble levert med et ekstra sett til å montere i PCI-utgangen, men ledningen er ikke lang nok til å nå fram til fronten på kabinettet.

Kan selvfølgelig skjøte kabelen - men jeg kunne heller tenke meg å kjøpe en ferdig løsning..

Hvor får jeg kjøpt dette? Må jeg kjøpe USB-porter som passer til hovedkortet - eller er dette standard?

På komplett i Trondheim hadde de ikke noe..

(Har Abit KT7-Raid hovedkort)

[ Denne Melding var redigert av: haglemann på 2002-05-23 11:59 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-23 11:59, haglemann skrev:

Tenkte jeg skulle montere opp noen USB-porter i front på kabinettet mitt. Hovedkortet ble levert med et ekstra sett til å montere i PCI-utgangen, men ledningen er ikke lang nok til å nå fram til fronten på kabinettet.

Kan selvfølgelig skjøte kabelen - men jeg kunne heller tenke meg å kjøpe en ferdig løsning..

Hvor får jeg kjøpt dette? Må jeg kjøpe USB-porter som passer til hovedkortet - eller er dette standard?

På komplett i Trondheim hadde de ikke noe..

(Har Abit KT7-Raid hovedkort)

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: haglemann på 2002-05-23 11:59 ]</font>

Kjøp heller en USB Hubber med 4-7 porter. http://www.psdata.no har vel dette eller så kanskje på Clas Ohlson

Enkelt å bruke å enkelt å fjerne har 2x4 USB selv :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-23 19:08, Lars73 skrev:

Sikla litt på denne: "Noname USB Intern 4-Ports HUB For 3.5" Montering" fra psdata.no.

Noen som vet hvordan den kobles til maskinen?

Mvh

Lars

Jeg har en slik. Den koples til med en ledning som skal inn i USB kontakten på maskinens bakside.

Det følger med et kortplassdeksel med et hull til ledningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...