haglemann Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Tenkte jeg skulle montere opp noen USB-porter i front på kabinettet mitt. Hovedkortet ble levert med et ekstra sett til å montere i PCI-utgangen, men ledningen er ikke lang nok til å nå fram til fronten på kabinettet. Kan selvfølgelig skjøte kabelen - men jeg kunne heller tenke meg å kjøpe en ferdig løsning.. Hvor får jeg kjøpt dette? Må jeg kjøpe USB-porter som passer til hovedkortet - eller er dette standard? På komplett i Trondheim hadde de ikke noe.. (Har Abit KT7-Raid hovedkort) [ Denne Melding var redigert av: haglemann på 2002-05-23 11:59 ] Lenke til kommentar
Viva Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 11:59, haglemann skrev:Tenkte jeg skulle montere opp noen USB-porter i front på kabinettet mitt. Hovedkortet ble levert med et ekstra sett til å montere i PCI-utgangen, men ledningen er ikke lang nok til å nå fram til fronten på kabinettet. Kan selvfølgelig skjøte kabelen - men jeg kunne heller tenke meg å kjøpe en ferdig løsning..Hvor får jeg kjøpt dette? Må jeg kjøpe USB-porter som passer til hovedkortet - eller er dette standard?På komplett i Trondheim hadde de ikke noe..(Har Abit KT7-Raid hovedkort)<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: haglemann på 2002-05-23 11:59 ]</font> Kjøp heller en USB Hubber med 4-7 porter. http://www.psdata.no har vel dette eller så kanskje på Clas Ohlson Enkelt å bruke å enkelt å fjerne har 2x4 USB selv Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Sikla litt på denne: "Noname USB Intern 4-Ports HUB For 3.5" Montering" fra psdata.no. Noen som vet hvordan den kobles til maskinen? Mvh Lars Lenke til kommentar
dnort Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 Microplex selger I/O adapter, med 2 stk. usb i tillegg til audio, volumkontroll, joystick og mustilkobling, som kan monteres i en 5.25" brønn. Se under "Innkommende". Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-23 19:08, Lars73 skrev:Sikla litt på denne: "Noname USB Intern 4-Ports HUB For 3.5" Montering" fra psdata.no.Noen som vet hvordan den kobles til maskinen?MvhLars Jeg har en slik. Den koples til med en ledning som skal inn i USB kontakten på maskinens bakside. Det følger med et kortplassdeksel med et hull til ledningen. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Du kan jo gjøre det enkelt da.. Kjøpe en vanlig USB Hubber som du stikker direkte inn i den USB porten du har å får 4 nye på skrivebortet... du kan jo ha over 170 slike porter på 1 pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå