Newt32 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 En liten film om hvordan de holder på i USA for tiden... 2004 voting machine Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Flyttes til humor pga "feilposting". Lenke til kommentar
alexf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Kan ikke si jeg synes den var morsom, men det er vel kanskje fordi jeg ikke er 12 år. Endret 31. oktober 2004 av alexf Lenke til kommentar
alexf Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er ikke denne basert på en parodi på Windows 95? Hvorfor er den morsom? Fordi den feilaktig antyder at Bush bedriver valgfusk? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er ikke denne basert på en parodi på Windows 95? Hvorfor er den morsom? Fordi den feilaktig antyder at Bush bedriver valgfusk? Stemmer det. Erting av politiske partier/ledere har i alle tider vært humoristisk blant de fleste, især ved urettmessige påstander hvor flere parter kan få seg en latter. De fleste vet dette ikke er korrekt, og smiler over framstilningen. Overdrivelse er alltid morsomt. Kan være det har kommet en sterk tendens i å hate Bush, men denne er bare utrolig. Paridi over tendensen og Bush selv. Genialt er stikkordet! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 alexf: feilaktig og feilaktig.. er nå ikke like sikker på det. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 alexf: feilaktig og feilaktig.. er nå ikke like sikker på det. Fint for deg. Jeg spiser heller ikke Michael Moore-biffen rå. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Kan ikke si jeg synes den var morsom, men det er vel kanskje fordi jeg ikke er 12 år. man trenger ikke være 12 år for å flire av denne.. nei.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 alexf: feilaktig og feilaktig.. er nå ikke like sikker på det. Fint for deg. Jeg spiser heller ikke Michael Moore-biffen rå. men den kalde bush suppa har du ikke noe problem med og svelge unna. beskyldningenen om valgjuks kom lenge før michael moore i det hele tatt tenkte på og lage farenheith 9/11.. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hehe..nå skjønner jeg hvorfor Bush vant! :!: Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er ikke denne basert på en parodi på Windows 95? Hvorfor er den morsom? Fordi den feilaktig antyder at Bush bedriver valgfusk? altså når svarte og andre folkegrupper blir holdt borte fra valglokalene så er dette jo på en måte fusk, desuten så vant bush pga kristene(ekstreme slike som leser bokstav for bokstav). ja ja håper det blir en demokrat neste gang Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Er ikke denne basert på en parodi på Windows 95? Hvorfor er den morsom? Fordi den feilaktig antyder at Bush bedriver valgfusk? hvordan vet du at der er feilaktig?? jeg sier ikke at han gjorde det. Men man vet jo ikke. Åssen kan DU være så sikker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå