StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei! Har akkuratt formatert pc'en tl en kompis.. men glemte å sjekke hvordan skjermkort han har, men han hadde visst GeForce nVidia FX ett eller annet... Det første jeg gjør når formateringen er ferdig er å laste ned nyeste nVidia driver!... instalerer og håper på att alt er bra... Så går jeg på egenskaper innstillinger, så på avansert, så på kort, det er ikke noe kort der... de viser heller ikke hvordan fabrikat kortet er i dxdiag... det er ikke info om kortet noen steder... I CS så får man ikke brukt Open GL bare elendig d3d og Software!.. lagger dritt! Noen forslag!!?!?!? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Har du installert HK-drivere ? Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det har nok inegn ting med formateringen. Den finner uansett hvordan korttype det er. Lenke til kommentar
StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Altså.. virker som det ikke er noe skjermkort der!.. i DXDIAG så står det ikke noemn fabrikat!... står bare oppløsningen... Dette er en rød bærbar Toshiba.. har hørt noen rykter om at de kjører GO kort, men er ikke sikker! Det fulgte ingen drivere med pc'en! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 gå inn på internett siden til produsenten av pc'en. det står nok der hvilke 3d kor pc'en har Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Det har nok inegn ting med formateringen. Den finner uansett hvordan korttype det er. HK-drivere inneholder AGP-drivere så det så..... Lenke til kommentar
StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Åssen finner jeg ut hvordan HK det er da!? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Finner du ut hvilken modell og type maskinen er ? Lenke til kommentar
StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Toshiba Model. nr.: PSP20E-00XHV-NO Serial. nr.: 63574773G Hjelper det noe!? Vet ikke hvor jeg skal lete! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 http://nordic.computers.toshiba-europe.com...G=18&service=ND Hvilken av disse maskiner ? Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Her har du driverene http://support.toshiba-tro.de/tools/Satell...p20-xp-4718.zip Lenke til kommentar
StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Er merkelig!.. Etter at den ble formatert så finenr den ikke skjermkortet! Er det mulighet for at dette kan gå i dvalemodus elns, slik som Nettverkskort!? Lenke til kommentar
Messerschmitt109 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 uhm, jeg tror at Go-kort bruker andre drivere enn 'vanlige' nvidia kort. dra på guru3d.com og last ned 61.82 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 prøv det. hvis ikke det går prøv den nyeste felles driveren til nVidia Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er merkelig!.. Etter at den ble formatert så finenr den ikke skjermkortet! Er det mulighet for at dette kan gå i dvalemodus elns, slik som Nettverkskort!? Nvidia ForceWare drivere støtter ikke "Go" - skjermkortene. Drivere til disse må lastes ned fra laptop-produsentens hjemmesider. Howard har lagt link til disse lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ja, men vet ikke hvilken modell det er !.. har lagt ut serial. nr. og model. nr. lenger opp.. noen som kan ta en titt!? Takk! EDIT: Vet ikke om det er GO skjermkort, men fikk tips om at Bærbare bruker Go kort! Endret 31. oktober 2004 av StarNa Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) ja, men vet ikke hvilken modell det er !.. har lagt ut serial. nr. og model. nr. lenger opp.. noen som kan ta en titt!? Takk! EDIT: Vet ikke om det er GO skjermkort, men fikk tips om at Bærbare bruker Go kort! Hvis det er et Nvidia-klistremerke på Toshiba'en din så er det et GeforceGO skjermkort. Hvis ikke kan du risikere at det sitter et VIA eller Trident-kort der. Modellnummeret sier ikke meg så mye, kanskje det står noe annet på kvitteringen din. F.eks. "Toshiba Satellite A20" eller lignende. Kanskje du kan linke opp et bilde? EDIT: Jeg har nå gått inn på http://support.toshiba-tro.de og utført et søk på det modellnummeret du har spesifisert; PSP-20E Det viser seg at du har enten en Satellite P20-S203 eller en Satellite P20-S103. Dette spiller egentlig ingen rolle, disse bruker de samme driverne. Klikk på linken, så kommer du til siden for produktet. Der finner du en link til "Drivers"... Case solved. Endret 31. oktober 2004 av hilram Lenke til kommentar
StarNa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan du finne EXACT link til der du har funnet driveren til maskinen!? I de rullgardin menyene så roter jeg meg bare bort! Takk! (Det er den røde maskinen!) Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 HER ER LINKEN! Du må bare velge fra rullemenyene hvilket OS du har, og hvilken drivertype du vil laste ned. (Grafikk, lyd, nettverk osv.) Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 [mumle]teespoon[/mumle] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå