Sjark Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei, skjermkortet til noen venner av oss gikk i stykker, så det bestilte et nytt (radeon 9200 128MB). Da jeg satte det i restartet maskinen seg mesten hver gang den kom til loggin screenen i windows xp. Da jeg enedlig kom inn i windows etter 8-10 restartinger, innstalerte jeg driverene til kortet fra cd'en som følgte med. Det samme skjedde etter at jeg hadde innstalert driverene og. Why? Hvorfor? Jeg vet ikke helt hva som er inni pc'en, det er ihvertfall pentium 3 256MB ram PS: den fungerer fint med geforce 4 ti 4200 64MB Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det er nok noen drivere fra det gamle kortet igjen på pc'en. hvis du ikke kvitter deg med disse kommer nok problemet til å fortsette. mitt råd er å formatere hele graia. da er du sikker! Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 det er nok noen drivere fra det gamle kortet igjen på pc'en. hvis du ikke kvitter deg med disse kommer nok problemet til å fortsette. mitt råd er å formatere hele graia. da er du sikker! skal se om de gamle driverne ennå ligger der, kan ikke formatere, det har mange verdifulle dokumenter der inne. Takker for svaret skal somsagt prøve, vis det ikke funker då heller sier jeg i fra igjen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hvis du ikke får fjernet alle driverne, trur jeg det skal være et programm du kan laste ned som gjør det for deg. men da kan det hende alle blir fjernet da? hakke brukt det så jeg veit ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå