Bugaloo Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 noen som har en god forklaring eller en guide til hvordan man mekker opp cdromene med 5,25" deksler slik at det ser ut som man ikke har cdrom? Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 11. november 2001 Forfatter Del Skrevet 11. november 2001 stealth stealht ellerno Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Det eneste du gjør er at du skrur fast CDRom'ene litt lenger bak enn vanlig, så de står bak drivebay'ene - Disse klipper du av hukene på sidene, og limer direkte på fronten av CD Spillerne.. Det eneste er at du må ejecte dem innenifra windos/linux, dersom du ikke mekker en liten knapp for å gjøre dette på utsiden. Lenke til kommentar
DCP Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Det enkleste er vel å vite hvor knappen (eject) er og trykke i det området.. da vil den nok ejecte Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 Joa, men det kan være litt vrient, derfor jeg sa lage en "knapp" eller ha noe på andre sida som trykker såvidt mot baycoveret liksom, så det bare er å trykke. Lenke til kommentar
zauron Skrevet 23. november 2001 Del Skrevet 23. november 2001 Jeg lagde stealth mod på maskina mi, det ble bra. Jeg limte fast to legoklosser på cd-rom skuffen og to på det dekselet som kom med casen, enkelt å ta av og på. Hadde et problem der dekselet klemte seg fast å cd-romen skurra, men det gikk over etter noen ganger ut og inn :smile: Lenke til kommentar
Bugaloo Skrevet 23. november 2001 Forfatter Del Skrevet 23. november 2001 GEnialt zauron..... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå