andreh Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Har ikke testet det nye z-5500, men kommer vel til å skaffe det snart. Lurer på hvordan det er å bruke til hjemmekino? Hørt at du får vanvittig mye lyd for pengene i dette anlegget. Men hva kan det sammenlignes med i hi-fi standard? er vel ingen ting mot et skikkelig hi-fi anlegg til 5-10 000? Bare ønsker litt erfaringer osv. Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) det kan nok konkurrere mot et "hifi" hjemmekino anlegg til 5000,- ja, dette fordi du må opp mot 10 000,- for og få et dugende hjemmekino anlegg. selv har jeg logitech z-2200 og bruker dette som musikk/film anlegg også. tviler på at jeg ville funnet noe "hifi" som kunne konkurrere til den prisen! Endret 31. oktober 2004 av phax Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 31. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2004 Ta deg en tur til hifi-klubben og hør på det de har, så kan du danne deg din egen mening. Men jeg ville gått for to høytalere med forsterker, så kan du heller bygge ut. Lenke til kommentar
andreh Skrevet 3. november 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Ta deg en tur til hifi-klubben og hør på det de har, så kan du danne deg din egen mening. Men jeg ville gått for to høytalere med forsterker, så kan du heller bygge ut. Jeg skal kjøpe hjemmekino anlegg snart, og vurderte å bruke 8 000 kr på høytalere, + et par tusen på forserker. Men er det noe vits om jeg får like bra trøkk, og like god lyd med z-5300? må kanskje ta meg turen til en butikk og høre forskjell. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Dali Concept 6 front Dali Concept CT senter Dali Concept 1 bak = 6490,- på Hifiklubben Sleng på en Denon AVR-1905 i tillegg (3498,-) Totalt 9988,- Bygg ut med sub senere hvis behovet melder seg. Ville valgt dette igjen og igjen og igjen.. ovenfor Logitech Z-5500. Men det er min mening da. Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. november 2004 Rapporter Del Skrevet 3. november 2004 Ta deg en tur til hifi-klubben og hør på det de har, så kan du danne deg din egen mening. Men jeg ville gått for to høytalere med forsterker, så kan du heller bygge ut. Jeg skal kjøpe hjemmekino anlegg snart, og vurderte å bruke 8 000 kr på høytalere, + et par tusen på forserker. Men er det noe vits om jeg får like bra trøkk, og like god lyd med z-5300? må kanskje ta meg turen til en butikk og høre forskjell. høyttalere til 8000,- pluss en god forsterker gir deg sinnsykt mye bedre lyd en z-5300. skulle du derimot bruke maks 5000,- på hele pakka ville forskjellen blitt mindre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå