Nessa Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 hva er forskjellen på notebooks og laptops? er det noen? det jeg har fått med meg er at en notebook er beregnet på å stå på et trebord, mens laptopen kan du ha i fanget uten å brenne tissen\prosessoren. Er det sånn at noen pc'er kan du bruke i fanget (kommer ikke på noen andre eksempler enn iBook), mens andre må stå på et flatt bord på alle sine fire gummiben (pga utlufting ol.) eks 1557 osv. Hvordan finner jeg eventuelt ut hva type pc det er snakk om, er det bare ultraportable som er laptops? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det er ikke forskjell...ingen av dem er beregnet til å brukes på fanget sånn egentlig...men de som blir betegnet som notebooks på engelsk er som regel de mindre modellene (ultraportable, selv om det også blir brukt om dem) Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Trur eigentleg notebook og laptop blir brukt litt om ein anna... Notebook - A light, portable computer that is generally thinner than a laptop. og i følge WordIQ.com: A laptop computer (also known as notebook computer) is a small mobile personal computer (...) Edit: Til trådstarter: Dårleg bruk av undertittel (litt pirk ) Endret 31. oktober 2004 av BA1 Lenke til kommentar
Nessa Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 en iBook har ingen problem med å bli brukt i fanget, og jeg er rimelig sikker (ikke helt) på at det ikke er noe vifteutgang på undersiden. er det virkelig ingen bærbare pcer som er laget for å brukes i fanget? Lenke til kommentar
Selle Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 En iBOOK har ikke vifter under. ANdre maskiner er det bare å passe på a du ikke plasserer foten rett under viften. Skal du bruke maskinen på sengen eller liknende er det lurt å plassere den oppå en treplate eller stor bok. Jeg bruker min 1557 på fange hele tiden, men jeg passer på å plassere forten slik at viten får den luften den vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå