dvn Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Har et problem med PC'n til far.. Etter ca. 30 sekunder etter å ha kommet inn i Windows XP, så blafrer alle ikonene en gang, det er det samme som skjer hvis du trykker F5 når du er på skrivebordet. Hvis jeg klikker på startmenyen etter denne blafringen, så fyker det markerte området opp og ned hele tida. Samme skjer i Min Datamaskin hvor det markerte området fyker mellom stasjonene hele tida. Noen ganger når jeg dobbeltklikker min datamaskin, kommer den inn på Egenskaper. Virker som musa og tastaturet har klikka helt.. Har kjørt virusscan og scandisk uten hell.. noen som vet hva dette kan være? Håper på svar..! - Eivind Edit: For morro skyld prøvd jeg å koble fra tastaturet siden problemene var relatert til det.. og da hadde jeg ingen problemer. Så koble jeg den til igjen, og dermed var problemene der. Så prøvde jeg å bytte batterier for morro skyld, og vips er alle problemene borte. Ofte er det en veldig enkel løsning på problemer Endret 31. oktober 2004 av dvn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå