pcgutten Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei! Jeg vet ikke om denne er feilposta eller hva den er, men visst den er kan moderator flytte den da? Okei, jeg har følgende hardware: AMD Duron 1000mhz, 256mb sd ram, Geforce 2 MX 32mb ram, Aopen AK73PRO (Hk) Og en eller annen sort hardisk med 40gb... Bør da Need for speed underground og GTA Vice city lagge på denne pcen ? Jeg føler pcen burde glatt greie dette... Skjermkortet bruker 4x på agp! Takker for hjelp! Pcgutten Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ja, de bør lagge hvis du ikke har stilt inn spilla riktig Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Overskriften stemmer ikkje heilt med med teksten. Dei spela du nevnte er jo 1-2 år gamle, mens maskina derimot er ein del år eldre. GeForce 2 er jo ikkje akkurat noko kjempekort i dagens spel. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 ja, de bør lagge hvis du ikke har stilt inn spilla riktig Hvordan skal spillene stilles inn ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 ja, de bør lagge hvis du ikke har stilt inn spilla riktig Hvordan skal spillene stilles inn ? På relativt lave grafikkinstillinger, og ikkje særlig høg oppløsning. Altså, Duron 1000mhz og GF2 MX er ikkje akkurat noke du skal forvente noke som helst av i spill av litt nyare dato. Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Hehe, det som er problemet er at visst jeg kjører på minimum innstillinger lagger det, men på en annen som har en IBM Pentium III Pc lagger det ikke !! ? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 da har han nok et bedre skjermkort... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 du burde ikke bli overasket av at spillene lagger. ikke for å være frekk men den pc'en der burde nok byttes ut snart hvis du skal forvente å spille spill på den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå